IN STORE  in your country  
SRBIJA
Svet
02.04.2021.

POSLOVANJE

Kompanija Nestlé uložila više od 320 milliona evra u projekte podrške proizvodnje kafe

Više od 10 godina nakon pokretanja Nescafe plana, kompanija Nestlé objavila je postignute rezultate u okviru programa održivosti. Između 2010. i 2020. godine, Nestlé je uložio više od 320 milliona evra u projekte za podršku proizvodnje kafe, distribuirao je 235 miliona biljaka kafe širom sveta i pomogao je više od 900 hiljada farmera da uzgajaju i proizvode kvalitetnu kafu.

Kompanija je, takođe, proizvela 15 novih sorti sadnica kafe (10 sorti Arabike, pet sorti Robuste) koje su otpornije i imaju veći prinos. Osim toga, kako bi osigurala potrebnu stručnost, kompanija je u ovaj proces uključila 230 partnera agronoma.

Održivi izvori
U 2020. godini 75 odsto kafe za Nescafe proizvode dolazi iz samoodrživih izvora, čime je premašen pretpostavljeni cilj iz 2010. godine, od 70 odsto. U poređenju sa 2019. godinom, kompanija je izvestila o prihodu od 10 odsto u pogledu održivih sirovina.

Poboljšanje sredstava za život
Kroz Nescafé Plan, Nestlé nudi poljoprivrednicima pristup obrazovnim resursima putem kojih mogu da nauče kako da diverzifikuju svoj prihod gajenjem drugih useva uz plantaže kafe. Na ovaj način, lokalne zajednice razvijaju se brže i lakše, a Nescafe će osigurati da se svaki korak proizvodnog procesa sprovodi na najvišem nivou kvaliteta.

Osim toga, zbog svog stalnog učešća, kompanija je doprinela poboljšanju ekonomskih aspekata u četiri zemlje proizvođača kafe (Meksiko, Obala Slonovače, Honduras i Vijetnam). Nescafe takođe stalno kontroliše i radi na poboljšanju radnih prava, što predstavlja cilj koji je kompanija postigla u Meksiku i na Filipinima.

Smanjivanje uticaja na životnu sredinu
Od početka Nescafé plana 2010. godine pa do sada, u odnosu na proizvodnju svake tone proizvoda, kompanija je registrovala smanjenje emisije ugljenika za 46 odsto (11 odsto veće smanjenje od postavljenog cilja iz 2010. godine) i smanjenje potrošnje vode za 53 odsto (18 odsto veće smanjenje od postavljenog cilja iz 2010. godine). Manja potrošnja vode bila je moguća zbog manjih količina koje se koriste u fabrikama i u procesu navodnjavanja useva kafe.
Nescafe je takođe aktivno doprineo poboljšanju biodiverziteta u usevima kafe kroz programe spajanja useva.

Sada, kada slavimo 10 godina uspeha Nescafe plana, želimo da se zahvalimo svim našim partnerima koji su to omogućili, farmerima koji uzgajaju i beru pažljivo odabrana zrna kafe, istraživačkim i razvojnim centara (R&D) koji obezbeđuju najbolje mešavine za svaki ukus, ali i našim stručnjacima koji nude savetovanje kroz poljoprivredne prakse i naposletku našim potrošačima, koji nas svojim izborom podržavaju u zaštiti budućnosti kafe, izjavila je Atana Škalko, izvršna direktorka kategorije napitaka kompanije Nestlé za jugoistočno evropsko tržište.

Takođe, do kraja ove godine, kompanija će objaviti novi Plan održivosti. Zajedno sa partnerima kao što su Rainforest Alliance i 4C Services, Nescafe i dalje napreduje mereći uticaj svog delovanja i transparentno izveštavajući o svom napretku. Pored toga, kompanija najavljuje novi cilj održivosti: Nescafe teži ka tome da do 2025. godine proizvodi kafu koja dolazi iz 100 odsto održivih izvora.

Šta sledi u 2021. godini
Od ovog meseca, nepromenjeni Nescafe recepti dostupni su u novom dizajnu. Nescafé kreirao je nove etikete za čitav asortiman soluble kafa u Rumuniji, koji uključuje niz proizvoda, od poznatog Nescafé Brasero®, preko Nescafé Cream, do Nescafé Strong i Nescafé Decaf. Svi proizvodi su napravljeni od zrna kafe uzgajane i proizvedene održivo, pod kišobranom Nescafé plana.

Nove etikete označavaju početak nove Nescafé kampanje Napravi svoj jutarnji trenutak, koja ima za cilj da skrene pažnju potrošača na važnost koju trenutak mira ima u njihovoj svakodnevnoj rutini. Više od 26 godina, Nescafé je deo rumunskih jutara i, sada više nego ikad, podstiče ih da sami naprave savršeni jutarnji trenutak, tako da dan započinju sa energijom, optimizmom i snagom za suočavanje sa svim izazovima.

Trenutno, svaka sedma šolja kafe širom sveta je Nescafé. Sa više od 80 godina iskustva, kompanija se jednako fokusira na održivost i kvalitet proizvoda. Nescafé je jedan od lidera u naporima za reciklažu ambalaže i smanjenje emisije ugljenika, sa ciljem da neutrališe uticaj koji kompanija ima na životnu sredinu. Inicijative postavljene u Nescafé planu održivosti sprovode se u više od 15 zemalja, podržavajući poljoprivrednike u njihovim aktivnostima, jačajući lokalne zajednice i smanjujući uticaj brenda na životnu sredinu.

Izvor: InStore
Inforafik: Nestlé

-