IN STORE  in your country  
SRBIJA
Svet
15.05.2019.

NEMAČKA

Lidl želi da postane najodrživiji diskonter u Nemačkoj

Potrošači, naročito oni uzrasta od 14 do 30 godina, kao i oni stariji od 50, vole organsku hranu...

Lidl je postavio sebi za cilj da postane najodrživiji diskonter u Nemačkoj, tako što će izaći u susret zahtevima potroščaa za još većim brojem organskih proizvoda.

Prema rečima direktora nabavke Jana Bocka, potrošači, naročito oni uzrasta od 14 do 30 godina, kao i oni stariji od 50, vole organsku hranu.

Prodaja organske hrane u Lidlu raste po dvocifrenim stopama, kazao je Bock i dodao da kompanija podržava ciljeve nemačke vlade za proširenje zemljišta za organski uzgoj u Nemačkoj na 20%, do kraja 2030. Trenutno, ova vrsta zemljišta čini 10% ukupnih obradivih površina.

Izvor: esmmagazine.com
Foto: shutterstock

-