IN STORE  in your country  
SRBIJA
Svet
26.07.2019.

NEMAČKA

Metro AG nastavlja da beleži rast prodaje

Like-for-like prodaja je uvećana za 3,4% u trećem kvartalu poslovne 2018/19, u odnosu na prošlu godinu... Porast zabeležen u svim regionima, sem u Rusiji...

U trećem kvartalu 2018/19, Metro AG beleži povećanje like-for-like prodaje za 3,4% u odnosu na isti kvartal prethodne godine. U lokalnoj valuti, Metro prodaja porasla je za 3,6%.

Prijavljena prodaja povečćna je za 2,8% na 7,6 milijardi evra. EBITDA bez doprinosa na zarade od transakcija nekretninama dostigla je ukupno 316 miliona evra u Q3 2018/19 (Q3 2017/18: 305 miliona evra), uglavnom podstaknuta Uskršnjim poslovanjem, saopšteno je iz kompanije.

U devetomesečnom periodu 2018/19, EBITDA bez doprinosa na zarade od transakcija nekretninama dostigla je 869 miliona evra (9M 2017/18: 920 miliona evra). Razlozi za smanjenje su operativni razvoj u Rusiji, kao i negativni efekti valute u Rusiji i Turskoj.

Prilagođeno za efekte valute, EBITDA bez doprinosa na zarade od transakcija nekretninama smanjena je za 28 miliona evra (-3,1%) u odnosu na prethodnu godinu. Međutim, pozitivan trend zarade u zapadnoj Evropi (bez Nemačke) i Aziji imao je kompenzacioni efekat.

U trećem kvartalu 2018/19 METRO je povećao like-for-like prodaju za 3,4%, što je veoma ohrabrujuće, jer u našoj osnovnoj delatnosti veleprodaje, beležimo 24. uzastopni kvartal rasta, izjavio je Olaf Koch, predsednik Upravnog odbora Metro AG i dodao: Rast prodaje vođen je od strane svih regiona osim Rusije, ali smo čak i tamo na pravom putu. Pregovori vezani za proces prodaje Real-a napreduju veoma dobro i ekskluzivnost pregovora će se nastaviti.

Prodaja i zarada u Q3 2018/19 su u skladu sa prognozama za finansijsku 2018/19 godinu.

U trećem kvartalu 2018/19, like-for-like prodaja za HoReCa sektor (hoteli, restorani i ugostitelji) porasla je za 4.9%, a prodaja u sektoru Trgovine (zemlje koje imaju razvijen ovaj sektor, bez Rusije: Bugarska, Indija, Pakistan, Poljska, Rumunija, Srbija, Slovačka, Češka) porasla je za 4,4%. Ovi ciljne grupe čine dve trećine ukupne Metro prodaje.

Usluge dostave robe ponovo su porasle, za oko 9%, u Q3 2018/19 i čine 20% ukupne Metro prodaje. Digitalizacija osnovne delatnosti nastavlja da napreduje. Digitalni proces naručivanja dostupan je profesionalnim kupcima u 18 zemalja ili je njegova aktivacija u toku. U proseku, zabeleženo je 170.000 narudžbina nedeljno.

Od 30. juna 2019. godine, mreža obuhvata 773 prodavnice, četiri više u odnosu na poslednji izveštaj od 30. septembra 2018. godine.

-