IN STORE  in your country  
SRBIJA
Svet
21.05.2019.

EKSKLUZIVNO IZ HOLANDIJE

PLMA 2019, World of Private label

Na ovogodišnjem PLMA sajmu, kao i prethodne tri godine, InStore je jedini magazin iz regiona koji ima svog predstavnika na licu mesta...

Manifestacija ukupno traje tri dana, s tim da je prvi, jučerašnji dan, bio posvećen prezentacijama i seminaru, dok su današnji i sutrašnji namenjeni obilasku sajma i ugovaranju poslova.

Maksim Đurović sa lica mesta

Seminar je počeo najavom nagrada PLMA International Salute to Excellence za inovativne proizvode. Ove godine više od 500 proizvoda 88 trgovaca iz 23 zemalja je ocenjivano u kategoriji hrane i pića, kućne hemije, kozmetike i vina. Žiri su činili stručnjaci iz FMCG industrije, bivši trgovci, akademici i novinari. Pobednički proizvodi se mogu videti na Trade Show štandu u okviru IDEA Supermarketa gde su izložene nagrađene linije privatnih robnih marki.

Posle nagrada smo mogli čuti dve zanimljive prezentacije. "The Future of Traditional Retailers", koju je održao Ben Miller, Global Insight Director, IGD, a druga je bila "Beyond China, Alibaba’s new retail concept could change the way retailers sell to consumers", koju je predstavila Lidia Palubina, Senior Consultant Ecommerce and Omnichannel, Kantar Consulting. Više o samim prezentacija i utiscima naših izlagača biće reči u narednom štampanom izdanju inStore magazina.

PLMA International Salute to Excellence

Na najvećem svetskom sajmu privatnih robnih marki proizvođači i dobavljači robe široke potrošnje iz više od 70 zemalja izlažu svoje proizvode u RAI Amsterdam centru na neto površini od 41.500 metara kvadratnih.

Posetioci iz 120 država imaju mogućnost da obiđu više od 2.700 kompanija izlagača, a ove godine su prvi put prisutni i izlagači iz Izraela, Dubaija, Egipta, Letonije, Kanade i Južne Afrike.

"The Future of Traditional Retailers", Ben Miller, Global Insight Director, IGD

Izložbeni prostor pokriva više od 14 hala, podeljenih u tri kompleksa. Kompleks Evropa je posvećen prehrambenim proizvodima, u kompleksu Holandija izloženi su neprehrambeni proizvodi, dok kompleks Park predstavlja kombinaciju jednih i drugih proizvoda.

Na sajmu se okupilo više od 15.000 profesionalaca iz 120 zemalja, među kojim su zastupnici trgovačkih lanaca svih formata od hipermarketa, supermarketa, srednjih i malih trgovina, diskontera, apoteka i robnih kuća, kao i uvoznici i izvoznici, proizvođači, konsultanti, agenti prodaje, stručnjaci za dizajn i pakovanje itd.

Kompanije iz Srbije predstavljaju: Arganela, Agroparner, Alpis, Bahus, Carnex, Cold Pressok, Divi, Europak, Frutica, Hibrid, Interclean, ITN Group, Jaffa Crvenka, Konlid, Laki, Master Fruits, Metalac Posuđe, Min Commerce, Pacom International, Par pak, Pip, Piramida 72, RAS, Sirogojn Company, Venac, Žitoprerada DM.

"Beyond China", Lidia Palubina, Kantar Group

Ove godine iz regiona je prisutna 21 kompanija iz Hrvatske, šest iz Makedonije i sedam iz Slovenije.

O organizatoru:
Organizator sajma je Private Label Manufacturers Association (PLMA), neprofitna organizacija osnovana 1979. godine sa ciljem da promoviše robne marke (PL). To je jedina organizacija takve vrste i predstavlja više od 4.400 kompanija iz 70 država sveta. Kompanije koje su članovi ove organizacije su u rasponu od multinacionalnih korporacija do malih porodičnih preduzeća. Za više informacija: www.plmainternational.com
-