IN STORE  in your country  
SRBIJA
Svet
22.05.2019.

EKSKLUZIVNO IZ HOLANDIJE

Prvi dan na sajmu PLMA u Amsterdamu

Rekordnih 2.700 kompanija izlagača iz više od 70 zemalja, uključujući 60 nacionalnih i regionalnih paviljona...

Tema ovogodišnjeg međunarodnog sajma "World of Private Label" je "Listen to the Buzz". Na hiljade razgovora će biti održano između trgovaca i izlagača na najvećoj svetskoj izložbi privatnih robnih marki.

Sajamski prostor pokriva skoro 42.000 m2 u 15 izložbenih hala u RAI Centru.

Proizvodi koji su izloženi uključuju svežu, zamrznutu i rashlađenu hranu, namirnice i pića. Takođe, zastupljene su i neprehrambene kategorije, uključujući kozmetiku, sredstva za domaćinstvo, auto kozmetiku, baštensku opremu, ostale kućne potrepštine itd.

Predstavljamo vam i neke od promo štandova kompanija iz Srbije:

Posebna atrakcija na PLMA sajmu je Idea Supermarket, gde posetioci mogu da vide privatne robne marke koji su odabrani kao pobednici nagrade "Salute to Ekcellence".

Supermarket Idea, takođe, prikazuje privatne robne marke samih trgovaca, koji ukazuju na važne potrošačke trendove u Evropi, SAD, Južnoj Americi, Africi i Aziji.

Još više proizvoda može se videti u okviru Supermarketa Idea, na samoj izložbi novih proizvoda, na kojem je prikazano više od 600 novih proizvoda i ambalaže privatnih robnih marki odabranih zbog njihove inovativnosti i originalnosti. Među njima su i dva proizvoda iz našeg regiona, kompanija Bahus iz Srbije i Vitalia iz Makedonije.

-