IN STORE  in your country  
SRBIJA
Svet
22.05.2019.

SAD

Rast za PepsiCo obezbedila pića i grickalice

Kompaniji je zabeležila rast prodaje od 2,15% u severnoamričkoj jedinici pića, dok je divizija Frito-lay grickalica ostvarila rast od 5,5%...

PepsiCo, Inc. je saopštio da su u prvom kvartalu ostvarili bolju prodaju od predviđene, koja je u najvećoj meri bila podstaknuta povećanom tražnjom grickalica, gazirane vode i bezalkoholna pića sa niskim procentom šećera.

Kompanije za proizvodnju pića i pakovane hrane su pod pritiskom zbog promenjenih preferencija potrošača i Pepsi je na to odgovorio lansiranjem novih receptura i upotrebljavajući bolje i kvalitetnije sastojke za svoje grickalice i bezalkoholna pića.

PepsiCo je, takođe, kako bi privukao kupce, ojačao svoj portfolio proizvoda akvizicijama kompanija kao što je Bare čips i krispi, i lansiranjem pića Pepsi Zero Sugar, gazirane vode Bubly i Pure Leaf ledenih čajeva.

Ovi potezi su pomogli kompaniji da zabeleži rast prodaje od 2,15% u severnoamričkoj jedinici pića, dok je divizija Frito-lay grickalica ostvarila rast od 5,5%.

Izvor:esmmagazine.com
Foto: foodbusinessnews.net

-