IN STORE  in your country  
SRBIJA
Svet
17.02.2021.

AKTUELNO

Regenerativnom poljoprivredom i obnavljanjem struje, Nestlé u borbi protiv klimatskih promena

Kao potpisnica povelje „Kompanije protiv globalnog zagrevanja od 1,5°C“ (Business Ambition for 1.5°C) Ujedinjenih nacija, kompanija Nestlé jedna je od prvih koja je objavila detaljan plan o svojim koracima u borbi protiv klimatskih promena.

Kompanija ima za cilj da prepolovi emisije štetne po prirodu do 2030. godine, dok do 2050. godine planira dostignuće nultog uticaja na životnu sredinu, uprkos rastu kompanije.

Nestlé će se fokusirati na podršku poljoprivrednicima i dobavljačima u napretku regenerativne poljoprivrede tako što će u narednih deset godina zasaditi stotine miliona stabala i uspešno sprovesti prelazak kompanije na 100% obnovljive izvore električne energije do 2025. godine. Pored toga, Nestlé kontinuirano povećava broj brendova koji u svojoj proizvodnji ne emituju ugljen dioksid.

Plan kompanije je rezultat detaljnog istraživanja poslovanja i operacija najvećeg svetskog prehrambenog proizvođača, kako bi se razumela veličina izazova i odredili koraci koji su neophodni da se on prevaziđe. Kompanija je u toku 2018. godine emitovala 92 miliona tona gasova koji prouzrokuju efekat staklene bašte, što služi kao osnov za proces merenja.

Borba protiv klimatskih promena ne može da čeka, stoga nećemo ni mi. To je ključno za dugotrajni uspeh našeg poslovanja. Imamo jedinstvenu priliku da se borimo protiv klimatskih promena, imajući u vidu da poslujemo u skoro svakoj zemlji na svetu i imamo veličinu i doseg da zaista napravimo promene. Radićemo sa poljoprivrednicima, partnerima iz industrije, vladama, nevladinim organizacijama i potrošačima kako bismo smanjili svoj uticaj na prirodu, izjavio je Mark Šnajder, izvršni direktor kompanije Nestlé.

Nestlé očekuje da investira 3,2 milijarde švajcarskih franaka u narednih pet godina kako bi se ubrzali napori u okviru ovog plana, kao i da investira 1,2 milijarde švajcarskih franaka u prelazak na regenerativnu poljoprivredu u okviru kompanijskog lanca snabdevanja.

izvor, foto: Nestlé

-