IN STORE  in your country  
SRBIJA
Svet
29.06.2020.

AKTUELNO

Starbucks se neće reklamirati na socijalnim mrežama

Starbucks, jedan od najpoznatijih lanaca kafeterija na svetu, objavio je da se više neće reklamirati na društvenim mrežama. Kako su poručili iz sedišta kompanije, ova rekacija je njihov odgovor na rast govora mržnje na društvenim mrežama i javnom prostoru uopšte.

Sličan potez najavile su i još neke korporacije - naime, kompanije Coca-Cola, Diageo i Unilever su takođe odlučile da se ne oglašavaju na društvenim mrežama.

Menadžer komunikacija Starbucksa je izjavio za BBC da se "pauziranje" ovakvog sponzorisanja neće odnositi na YouTube. Istakli su da su "imali međunarodni dijalog sa medijskim partnerima i organizacijama za ljudska prava u cilju da se zaustavi širenje govora mržnje". I dalje će biti prisutni na društvenim mrežama i to u obliku objava koje se ne naplaćuju.

Starbucks se odlučio na ovaj potez nakon što je Coca-Cola pozvala na "veću odgovornost" kompanija na društvenim mrežama. Globalni proizvođač bezalkoholnih pića će obustaviti reklamiranje na svim društvenim mrežama.

Ovakve odluke navedenih kompanija su usledile u trenutku kada mnogi kritikuju Facebookov odnos prema objavama na ovoj društvenoj mreži. Iz Facebooka su reagovali obećavši da će u budućnosti označavati sadržaj koji smatraju štetnim ili obmanjujućim.

-