IN STORE  in your country  
SRBIJA
Svet
01.02.2019.

VELIKA BRITANIJA

Unilever povećava transparentnost proizvoda

Potrošači sada mogu da vide informacije o mirisima za više od 3.000 proizvoda iz segmenta kućne hemije, lepote i lične nege..

Unilever je otkrio sastojke mirisa svojih proizvoda za domaćinstvo, za negu lepote i za ličnu negu u Evropi i SAD, u cilju poboljšanja transparentnosti artikala iz svog asortimana.

Potrošači sada mogu da vide informacije o mirisima za više od 3.000 proizvoda iz segmenta kućne hemije, lepote i lične nege.

Odluka kompanije da obelodani ove sastojke, koji čine samo 0,01% kompletne formulacije proizvoda, firma je označila kao “prvi takav pokušaj u toj industriji, koji će da utre put i da ohrabri mnoge druge kompanije da učine isto”.

Ovaj potez je deo Unileverove inicijative za transparentnost, koju je grupa pokrenula 2017.
U Evropi, mogu da se uloguju u odeljak “Šta je u našim proizvodima” na sajtu Unilevera da u kojem sui m dostupne informacije o proizvodima.

Veoma smo ponosni što smo otišli dalje od onoga što se trenutno nalazi na etiketama proizvoda. Verujemo da ćemo obezbeđivanjem veće transparentnosti pospešiti dalju izgradnju poverenja u Unilever i naše brendove. Sada želimo da proširimo našu transparentnost o sastavu proizvoda na što više zemalja, izjavio je David Blanchard, direktor za istraživanja i razvoj Unilevera.

Izvor: esmmagazine.eu
Foto: marketingmag.com.au

-