IN STORE  in your country  
SRBIJA
Vodič kroz kategoriju
28.05.2020.

U razovoru sa brend menadžerima: Andrea Stanimirović, Neoplanta

Razvijamo planove za naredni period

Kompanija Neoplanta, u kojoj naša sagovornica Andrea Stanimirović radi već šest godina, prema njenim rečima, od prvog dana izbijanja pandemije svoje poslovanje je uskladila sa novonastalom situacijom.

Deo zaposlenih, koji to mogu, radi od kuće, sva interna i eksterna komunikacija obavlja se mejlom ili telefonom, uz maksimalno izbegavanje ličnih kontakata.

Zaposleni u proizvodnji nastavili su da rade pod najvišim merama prevencije, organizovali smo prevoz za rad u svim smenama, i ograničili broj osoba koje borave u zatvorenom prostoru. Kada je obim posla u pitanju, dajemo svoj maksimum da snabdemo sve prodavnice i da naši proizvodi stignu do potrošača i tu nema razlike, radimo vrlo aktivno.

Kako nam objašnjava Andrea, zadovoljstvo potrošača i njihova informisanost je i dalje njihov prioritet, tako da su odlučili da planirane kampanje ne obustave, već da ih samo prilagode trenutnom stanju. Činjenica da su potrošači, više nego ikada, bili usmereni na svoje domove i na online aktivnosti, svakako je uticala i na njihov pristup komunikaciji.

Prema rečima naše sagovornice, kompanija u kojoj radi je usmerila aktivnosti na TV i digital: Komunikacijom našeg premijum brenda Neoplanta Delikates putem instagram profila i YouTube kanala, trudimo se da zanimljivim i jednostavnim video receptima pod nazivom „Široooko kuhinja“ ponudimo ideje za pripremu ukusnog i brzog obroka. Za nešto mlađe, na jednostavan i duhovit način naši junaci Pipi i Gudi na društvenim mrežama daju praktične savete u skladu sa trenutnom situacijom i preventivnim merama.

Andrea ističe da kroz sve ove sadržaje pružaju podršku potrošačima, pokazuju im da su njihov partner u svim okolnostima i da misle na njih. Kao povratnu reakciju, svakodnevno dobijaju sjajne komentare od potrošača, kako na kreativne Pipi i Gudi viber stickere, tako i na novu muziku u TV reklami za Široooko čajnu kobasicu, zbog čega je svima u kompaniji veoma drago.

U junu, pokrećemo još jednu Široooko kampanju koja donosi sinergiju dva jaka brenda. Našoj poznatoj Fruštuk kobasici smo pridodali Imlek iriški sir. Takođe, novina u proizvodnji Fruštuk kobasice je duži proces sušenja što garantuje ukusnije fruštukovanje, najavljuje naša sagovornica.

U junu, pokrećemo još jednu Široooko kampanju koja donosi sinergiju dva jaka brenda - Fruštuk kobasici smo pridodali Imlek iriški sir

Kako dalje dodaje, navike potrošača su se promenile i veruje da će takve ostati još neko vreme, pre svega u većoj kupovini upakovanih (egalizovanih) proizvoda. Trenutno beleže rast prodaje, pre svega na Neoplanta Delikates asortimanu koji obuhvata trajne kobasice i šunke.

Aktuelna kampanja Široooko zasigurno doprinosi tome. Ona je posvećena kvalitetu naše čajne kobasice za koju se po originalnoj recepturi utroši 160 grama svežeg mesa za 100 grama proizvoda. Takođe rast prodaje beleže, Neoplanta Delikates pileće grudi i stišnjena šunka, koje su poznate po maloj količini kalorija i jedinstvenoj recepturi. Proizvodi iz Pipi i Gudi asortimana uz standardno dobar trend prodaje sada beleže i bolje rezultate od kad smo krenuli sa kampanjom uz pomenute Pipi i Gudi likove, obrazlaže Andrea.

Naša sagovornica ističe da gotovo dva meseca uspevaju da vanrednu situaciju drže pod kontrolom. Kao kompanija, kako kaže, pokazali su sposobnost da se veoma brzo prilagođavaju i organizuju, kako bi nesmetano obavljali posao. Mogu slobodno da kažem da je ova situacija postala i “redovno” stanje za sve nas, kaže Andrea, ističući da su se svi u kompaniji trudili da sve ide po planu kada su kampanje u pitanju, da su vrlo zadovoljni aktivnostima koje su plasirali, kao i razvojem planova za naredni period.

Za nama je period kada je bilo važno pokazati brigu i razumevanje i za kolege i za naše najbliže, kao i za zajednicu. Ljudi su se na različite načine nosili sa svakodnevnim vestima. Primetila sam da i meni, u poslednjem periodu, vreme koje provodim u kući teže pada. Iako smo 18. maja nastavili sa redovnim radom, i dalje su nam prevencija i briga o zdravlju najvažniji, pa nastavljamo sa maksimalnim pridržavanjem svih preporučenih mera zaštite, kaže Andrea, na kraju našeg razgovora.

-