IN STORE  in your country  
SRBIJA
Vodič kroz kategoriju
28.05.2020.

U razgovoru sa brend menadžerima: Ivana Vasić, Carnex

Spremni smo za novi „start“

Rad u Carnexu, kao jednoj od najvećih kompanija za proizvodnju hrane, za mene je pre svega veliko iskustvo, izazov, ali i mogućnost da realizujem svoje potencijale, ističe Ivana Vasić u razgovoru za naš magazin.

U Carnexu sam od 2015. godine i dosadašnje iskustvo u radu me je afirmisalo, ali i inspirisalo za nove ideje i lični razvoj, jer svakoga dana otkrivam sve više o marketingu i prehrambenoj industriji, započinje razgovor Ivana.

Njen radni dan je ispunjen entuzijazmom, uz dobru energiju kolega sa kojima radi, često posvećen novim idejama koje žele da realizuju zajedno, u cilju zadovoljstva njihovih potrošača: Veoma sam ponosna što sam deo tima koji je poslednjih godina u Carnex uneo svežinu, otvorio nove mogućnosti i kreirao nove proizvode.

U Carnexu su vrlo brzo organizovali rad od kuće za sve one koji nisu direktno povezani sa proizvodnjom, pa je tako i marketing u vreme vanrednog stanja funkcionisao online: Sve vreme smo u kontaktu i to nam svima stvara osećaj sigurnosti i zajedništva, uprkos tome što nismo blizu jedan drugog. Moj radni dan je inače ispunjen kao i u normalnim okolnostima – kao brend menadžer učestvujem u kompletnom procesu, od kreiranja proizvoda, preko planiranja integrisane komunikacije, do lansiranja proizvoda, odnosno realizacije plana prema ciljevima koje želimo da postignemo, a u skladu sa ciljevima cele kompanije. Kao deo marketing tima, svakodnevno sarađuje sa kolegama iz ostalih sektora, od proizvodnje do nabavke i prodaje, što je sve prilično zahtevno, ali za nju i veoma dinamično i zanimljivo, zbog čega i voli svoj posao.

Iako je, kako kaže, Carnex lider u inovacijama, trenutna situacija je usporila neke planove, pre svega one koji se odnose na novitete na tržištu, ali koje će oni svakako realizovati: Sada smo spremni za ”start” i krećemo sa novim kampanjama koje ćete uskoro videti u javnosti.

U ovom periodu, kompanija u kojoj radi je, pre svega, bila posvećen proizvodnji, samim tim obezbeđenju svih potreba tržišta, ali i pružanju pomoći ugroženim grupama. Njihova komunikacija sa potrošačima je podrazumevala klasične oblike, ali je fokus ipak bio na digitalnim kanalima. Takođe, posvetili su se više internoj komunikaciji, jer je kako objašnjava Ivana, svim njenim kolegama bila potrebna podrška, kako bi ojačali pravi timski duh.

Odnedavno se na tržištu mogu naći redizajnirana pakovanja Carnex Delikates viršle, jedine prave viršle od svinjskog i goveđeg mesa

Prema informacijama kojima ona raspolaže, mesne prerađevine se prodaju u marketima svih formata, od malog objekta do velikih lanaca, a tokom kriznog perioda kupovina se najviše obavljala u velikim lancima. Takođe, kako dodaje, sa porastom potražnje, povećala se i online prodaja mesnih prerađevina.

Ivana kaže da su najviše traženi mesni proizvodi u konzervi, pre svega paštete i mesni naresci, ali i gotova jela. Takvu situaciju smo i očekivali jer je celo društvo bilo pred izazovom da se prilagodi posebnim uslovima života i očuva zdravlje. Potrošači vole naš brend zbog dobro poznatog ukusa na koji su navikli već decenijama, a konzervirani proizvodi su funkcionalni i duže traju, obrazlaže naša sagovornica ovakvu potražnju.

Ivana nam je objasnila da vodi nekoliko kategorija proizvoda, između ostalih i viršle, i ukazala na jednu od najnovijih inovacija u toj kategoriji: Odnedavno se na tržištu mogu naći Carnex viršle u novom, redizajniranom, pakovanju, kao i sa poboljšanom recepturom proizvoda uz koji su rasle generacije, kaže Ivana, napominjući da se viršle, prema propisu, proizvode samo od ograničenog broja sastojaka, pažljivo odabranih i izbalansiranih: Kako Carnex Delikates viršla ispunjava sve propisano, ona je jedina prava viršla od svinjskog i goveđeg mesa.

Zato je danas za mene i sve nas jedan od najvećih izazova da na najbolji mogući način opravdamo poverenje koje potrošači imaju u naš brend već decenijama unazad, da i dalje budemo relevantni i dosledni po pitanju kvaliteta, kao i da sa novim idejama i energijom, uz očuvanje tradicije, kreiramo i dalje proizvode koji će osvajati srca potrošača, poručila je Ivana.

-