Regionalna izdavačka kuća INB2B Media osnovana je 2011. godine, sa kancelarijama u Beogradu, Ljubljani, Zagrebu, Sarajevu i Skoplju.
                        Osnovni portfolio kompanije čine regionalna B2B izdanja u sektorima robe široke potrošnje (InStore), ugostiteljstva (InHoReCa) i hotelijerstva (InHotel).
                        ŠTAMPANO IZDANJE
                        InStore 
 
 Jedini regionalni mesečni trgovački B2B magazin o robi široke potrošnje
                        Pokriva celokupnu FMCG industriju: organizovanu i tradicionalnu trgovinu i veleprodaju, proizvođače i distributere robe široke potrošnje (uključujući alkoholne i duvanske proizvode), prateću industriju (IT, oprema, finansije…), kao i regulatorna tela, institucije i agencije za istraživanje tržišta.
                        Besplatno se distribuira Poštom Srbije na ime i prezime svakog primaoca posebno
                        Sadržaj
                        
                            - lokalne/ regionalne/ svetske vesti
- novi objekti lokalno/ regionalno
- mišljenja i komentari stručnjaka iz oblasti trgovine
- intervjui sa najistaknutijim profesionalcima iz FMCG industrije
- poseban dodatak Vodič kroz izabranu kategoriju i posebne analize kategorija (InFokus)
- analize istraživačkih agencija
- specijalne teme i izdanja (Trgovačka mapa Srbije, 100 Must have proizvoda, Proizvedeno u Srbiji)
KONFERENCIJE
                        INB2B Media se, osim izdavačke delatnosti, visoko profilisala i kao organizator centralnih godišnjih konferencija koje okupljaju B2B zajednicu:
                        
                         
                        
                            - Marketing Summit 
 centralna konferencija o marketingu FMCG brendova
 350+ učesnika
 www.marketing-summit.rs
 
                        
                            - Supply Chain Summit 
 konferencija o dobavljačkom lancu (distribucija/logistika/skladištenje)
 (250+ učesnika)
 www.supplychain-summit.com
 
                        
                         
                        
                         
                        RADIONICE
                        Razvojni treninzi za zaposlene u FMCG industriji
                        Radionice vode predavači sa dugogodišnjim iskustvom na rukovodećim pozicijama u FMCG sektoru i to u sledećim oblastima:
                        
                            - Prodaja 
 Zaključivanje godišnjih pregovora sa trgovcima
 Napredne veštine pregovaranja sa trgovcima: Konflikt za pregovaračkim stolom i kako pregovarati sa 7 vrsta teških pregovarača
 KAM: Upravljanje ključnim kupcima
 Upravljanje kategorijama proizvoda: merčendajzing i in-store menadžment
 
                        
                            - Marketing 
 Upravljanje brendom, medijima i ponašanjem potrošača
 Digitalni marketing & digitalni shopper marketing
 Neuromarketing
 
                        
                            - Osnove efektnog prezentovanja za FMCG industriju
 
                        
                            - Kreativnost za FMCG tržište