Imajući u vidu da menstruacija ima važno mesto u životima žena svih uzrasta, neophodno je da se o ovoj temi govori slobodno, bez straha, sramote i stida, kako bi svaka žena imala bolji uvid u svoje menstrualno zdravlje i mogla da se bez stida obrati za stručnu pomoć kada je to potrebno.
Uz slogan “Kaže se menstruacija”, ova kampanja takođe nastoji da ukaže kako reči i izrazi koje koristimo u svakodnevnom govoru utiču na naše stavove i osećanja. Upravo iz tog razloga, prvi važan korak u borbi protiv stida i tabua jeste da ostavimo po strani eufemizme i nazovemo ovu pojavu njenim pravim imenom – menstruacija.
Brend kompanije P&G je spremio nekoliko saveta kako svi mogu da doprinesu razbijanju tabua i otvorenijem razgovoru o menstruaciji:
- Informišite se! Što više znamo, lakše nam je da govorimo o menstruaciji bez nelagode.
- Zovimo menstruaciju – menstruacija. Korišćenje izraza poput "oni dani u mesecu" može sugerisati da je menstruacija nešto što treba skrivati. Ne skrivajte menstruaciju.
- Kupujete uloške? Nema potrebe da ih sakrivate na dnu korpe. Muče vas jaki grčevi i ne osećate se dobro? Recite prijateljima! Što normalnije tretiramo menstruaciju, to će ona postati prihvaćenija u društvu.
- Izbegavajte šale na račun menstruacije. Prevrtanje očima ili pravljenje grimasa kada neko pomene menstruaciju, mogu imati negativni efekat.
Brend Always već dugi niz godina osnažuje devojčice, devojke i žene svih uzrasta širom sveta. Uz portfolio pouzdanih i inovativnih proizvoda za menstrualnu higijenu, Always vodi računa o tome da svaka žena može bez brige da se fokusira na razvijanje svojih potencijala i ostvarivanje ličnih i profesionalnih ciljeva.
Izvor: InStore
Foto: P&G