U okviru ovog konkursa stiglo je više od 2.500 recepata, a više od 50 odsto učesnika izjasnilo se da bi idealna kobasica trebalo da sadrži sir. Pobednički recept, koji je napravio Borjan Stojanović iz Smederevske Palanke, sadrži upravo ovaj dodatak, i ova kobasica je već dostupna na tržištu.
Kako iz kompanije navode, proizvodnja ovog delikatesa simboličan je nastavak prethodne godin - najuspešnije u istoriji kompanije Neoplanta. Neoplanta, članica regionalnog sistema Nelt Grupa, uprkos izazovima na tržištu završila je 2024. godinu sa porastom prometa od 12 odsto, uz porast profita od čak 69 odsto.
U protekloj godini Neoplanta je investirala u nove mašine za automatizaciju proizvodnje, što je omogućilo unapređenje proizvodnih procesa i rada u fabrici, a ujedno i doprinelo lansiranju novog proizoda - Pobedničke kobasice.
Naše investicije, zajedno sa povećanjem efikasnosti i kvaliteta proizvoda, doprinose daljoj konkurentnosti Neoplante na tržištu mesnih prerađevina. Ovim optimizujemo proizvodnju i osiguravamo veće zadovoljstvo potrošača i širimo krug naših vernih kupaca, istakao je Aco Tomašević, direktor kompanije Neoplanta.
Podsećamo, u 2024. kompanija je predstavila i svoj prvi Izveštaj o održivom poslovanju u kojem su istaknuti značajni pomaci u oblasti ekologije, društvenog aktivizma i bezbednosnih standarda. U izveštaju se ističe da 30 odsto električne energije fabrike dolazi iz obnovljivih izvora. U skladu sa Zelenom agendom EU, kompanija takođe sprovodi proces smanjenja karbonskog otiska i prva je mesna industrija u Srbiji, koja proizvodi uz IPPC dozvolu, koja potvrđuje posvećenost smanjenju zagađenja okoline.
Izvor: InStore
Foto: Neoplanta