Summi1
Summit2

Uskrs bez gužve: Glovo otkriva navike praznične kupovine u Srbiji

ZANIMLJIVOST

Srbija

17.04.2025

Glovo, višekategorijska platforma koja omogućava pristup velikom broju proizvoda, zabeležila je značajan porast narudžbina iz kategorije namirnica tokom uskršnjih praznika u 2024. godini. Ovi podaci ukazuju na sve izraženiju naviku korisnika da se oslanjaju na digitalne servise za brzu i efikasnu prazničnu kupovinu.

Vrhunac uskršnjih kupovina zabeležen je 30.aprila, dan uoči Uskrsa, a Srbija je zauzela drugo mesto u regionu po potrošnji namirnica tokom praznične nedelje.

Korisnici su najčešće poručivali u večernjim satima – između 18 i 20 časova – što potvrđuje praktičnost poručivanja iz udobnosti doma, posebno uoči praznika, kada su prodavnice prepune, a vreme ograničeno. Više od 20% ukupnih porudžbina realizovano je baš u ovom terminu.

Najveća pojedinačna narudžbina u Srbiji tokom uskršnje nedelje iznosila je više od 22.000 dinara. Korisnici nisu naručivali samo sitnice, već su obavljali i kompletne praznične nabavke putem aplikacije.

Među najtraženijim proizvodima nalazili su se voda (obična i mineralna), banane, jagode, kao i jaja, kao nezaobilazan deo uskršnje trpeze. 

Najaktivniji gradovi bili su Beograd, Novi Sad i Niš, što je u skladu sa očekivanjima za urbane sredine u kojima korisnici sve češće biraju aplikacije za obavljanje svakodnevnih zadataka.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Glovo