Ovom strateškom odlukom, Pivara Skopje ulazi u kategoriju proizvoda od kafe i nastavlja sa sprovođenjem svoje vizije da ponudi 24/7 portfolio pića i brendova za svaku priliku, navodi se u saopštenju kompanije.
Ovo partnerstvo je deo šire strategije grupe Coca-Cola HBC, koja je sticanjem 30% vlasničkog udela u kompaniji Casa del Caffè Vergnano otvorila nove mogućnosti za rast i inovacije u kategoriji kafe.
Naša nova saradnja sa Caffè Vergnano predstavlja značajan iskorak za Pivaru Skopje u svet kulture kafe. Ovom premijum italijanskom kafom, iz jedne od najstarijih pržionica u Italiji – osnovane 1882. godine – obogaćujemo našu ponudu autentičnim iskustvom koje spaja tradiciju i savremene ukuse. Caffè Vergnano nije samo brend, već priča koja se pripoveda kroz svaku šolju kafe, i ponosni smo što smo deo tog putovanja. Uključivanjem Caffè Vergnano u našu ponudu otvaramo novo, značajno poglavlje u razvoju Pivare Skopje. Ovom premijum ponudom unapređujemo svoju viziju da potrošačima obezbedimo kompletan portfolio pića za svaku priliku – 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji. Verujemo da će ljubitelji kafe u našoj zemlji odmah prepoznati strast, kvalitet i stil koji ova kafa donosi, a mi smo tu da im to omogućimo, izjavio je Vladimir Huibner, menadžer za kafu u Pivari Skopje.
Ova vest predstavlja još jedno uzbudljivo proširenje našeg partnerstva sa Coca-Colom HBC. Ovo partnerstvo će nam pomoći da ubrzamo svoje ambicije za rast i proširimo domet našeg brenda izvan Italije. Kombinujući znanje, iskustvo i kapacitete Pivare Skopje sa našim nasleđem kafe i dubokim poznavanjem industrije, sigurni smo da će ovo biti snažno partnerstvo koje će doneti nova uzbudljiva iskustva ljubiteljima kvalitetne kafe na makedonskom tržištu, dodala je Karolina Vergnano, izvršna direktorka kompanije Casa del Caffè Vergnano.
Caffè Vergnano je dostupno isključivo u ugostiteljskim objektima putem HoReCa kanala u više gradova širom zemlje, poručuju iz kompanije.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Pivara Skopje