Ovogodišnja trka, kao i prethodne promovisaće prave vrednosti – sport, zdrav način života, druženje, ali pored toga u fokusu nam je promocija reciklaže kako bismo još jednom istakli važnost očuvanja prirode. Zagrejavanje je uveliko počelo. Zajedno sa projektom Svaka limenka se računa, pre dva meseca, pokrenuli smo akciju sakupljanja iskorišćene aluminijumske ambalaže u 10 kompanija u Srbiji. Sakupljene limenke biće reciklirana i od njih će biti napravljene medalje za učesnike trke, izjavio je Veroljub Zmijanac, direktor trke.
Ovom akcijom želeli smo da inspirišemo sve učesnike, a i širu javnost na reciklažu. Danas se u Evropi reciklira 76% aluminijumskih limenki za piće, ali pošto taj procenat može biti i 100% naša misija je da svaka limenka uđe u proces reciklaže, jer kako kaže i ime našeg projekta – Svaka limenka se računa, izjavio je Nemanja Marjanović, ispred projekta "Svaka limenka se računa".
Za učesnike sve četiri trke, Subotica (15. maj) Novi Sad (12. jun), Niš (04. septembar) i Beograd (25.septembar), kompanije Ball Corporation obezbediće 23.000 limenki vode.
Saradnja Business run-a i kompanije Ball Corporation ima za cilj smanjenje ambalažnog otpada. Sakupljanje iskorišćene aluminjumske ambalaže, tokom trka, organizovaće projekat Svaka limenka se računa i kompanija Ball Corporation.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Serbia Business Run arhiva