Izvoz je u ovom periodu činio 94,1% ukupne prodaje, pri čemu su najveća izvozna tržišta bila tržišta Ujedinjenog Kraljevstva, Nemačke, Sjedinjenih Američkih Država, Austrije i Francuske.
Domaće tržište poraslo je za 7,5% i predstavlja četvrto najveće tržište u ukupnoj strukturi prodaje, navodi se u saopštenju kompanije.
Istovremeno, proizvodi privatne robne marke činili su su 62,2% ukupne prodaje kompanije, strani brendovi 24,0%, sopstveni brendovi (LEONE, AL!VE, Jamaica) 12,1%, a ostali proizvodi 1,7% ukupne prodaje.
Prethodna godina takođe je bila četvrta godina od aktivnog ulaska kompanije na tržište čokolade i čokoladnih proizvoda. U 2024. kompanija je ostvarila 4,7 miliona evra od prodaje čokolade, što predstavlja rast od 36% u poređenju sa 2023. Kada je u pitanju čokolada, Nemačka je postala najveće izvozno tržište, pretekavši Sloveniju, Austriju, Italiju i Srbiju. Najveći udeo u prodaji čokolade, čak 46,6%, kompanija je ostvarila prodajom sopstvenih brendova i B2B prodajom.
U 2024. godini ponovo smo potvrdili svoju ulogu inovatora i održivo orijentisanog proizvođača. Izgradili smo i temelje za budućnost. Digitalizacija naših procesa, razvoj novih AI alata za usklađenost proizvoda, jačanje saradnje sa istraživačkim institucijama i ulazak u SRIP konzorcijume potvrđuju našu ambiciju da aktivno učestvujemo u oblikovanju prehrambene industrije budućnosti. Incom više nije samo proizvođač – postajemo naučno-istraživački centar sa vizijom. Naša priča nije samo priča o tehnologiji i tržištima. To je i priča o ljudima. Ponosni smo što smo postali potpisnici Povelje o raznolikosti i što ulažemo u mlade koji će pisati našu priču budućnosti. Našim zaposlenima obezbeđujemo više od radnog okruženja – nudimo priliku da zajedno sa nama kreiraju priču o uspehu, inovacijama i vrednostima, poručuju iz kompanije.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Incom Leone