Kampanju, koja uključuje spot sa glavnim glumcima filma, režirao je i producirao sam reditelj filma Joseph Kosinski. U spotu vidimo lik Joshuu Pearcea, koga u filmu tumači Idris, kako uživa u Heineken 0.0, pod pretpostavkom da će on voziti, ali se očekivanja preokreću i zapravo Bradov lik, Sonny Hayes, seda za volan.
Cilj kampanje je da podstakne normalizaciju umerenosti, kao i da pokaže da uživanje u odličnom pivu bez alkohola ne zahteva poseban razlog, navodi se u saopštenju kompanije.
Uoči izlaska filma, fanovi mogu da očekuju ekskluzivan sadržaj i pristup iza kulisa putem Heineken kanala, osim čega će se Heineken 0.0 pronaći i u samom filmu.
U Heinekenu verujemo da kultura ima moć da oblikuje ponašanje. Učešćem u filmu "F1", prenosimo razgovor o umerenosti u prostor koji je globalan, uticajan i emotivno snažan. Poenta ovog partnerstva nije samo vidljivost – već i u tome da da izbori bez alkohola postanu prirodni, prihvaćeni i relevantni u važnim trenucima, posebno u društvenim okolnostima. Kao lideri u 0.0 kategoriji, posvećeni smo redefinisanju onoga što danas znači izabrati umerenost, poručio je Nabil Nasser, globalni direktor brenda Heineken.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Heineken