Ovogodišnja predavanja slušalo je čak 6.200 učenika, a od početka projekta pre dve godine, predavanja je poslušalo 17.500 osnovaca u gotovo 400 škola.
Za škole je održan i nagradni konkurs, a za pobednika su odabrani učenici O.Š. Srdoči, koji su napravili video koji je njihovoj školi doneo nagradu od 2.000 evra.
View this post on Instagram
Projekat "Ambasadori Čistog podzemlja" nastavak je postojećeg volonterskog projekta "Čisto podzemlje" koji Zagrebački speleološki savez sprovodi još od 2015. godine.
Cilj projekta jeste edukovati učenike osnovnih škola o važnosti zaštite i očuvanja krškog podzemlja. Osim poruka o važnosti očuvanja pitke vode i zaštite krša, kompanija želi da podstakne decu da budu ambasadori i čuvari prirode koji će u krugu svojih prijatelja i uže i šire porodici uticati na sprečavanje daljeg zagađenja jama i pećina širom Hrvatske.
Lidl i Čisto podzemlje su nastavak saradnje obeležili uručenjem čeka u iznosu od 13.300 evra za školsku godinu 2025/26. godinu.
U Lidlu smo veoma ponosni što već godinama sarađujemo sa inicijativom Čisto podzemlje na projektima koji doprinose zaštiti prirode i podizanju ekološke svesti. Projekat "Ambasadori Čistog podzemlja" je posebna dimenzija naše saradnje jer ulaže u obrazovanje dece – budućih čuvara životne sredine. Ukupan broj dece koje smo edukovali od početka projekta dosegao je 17.500, što potvrđuje koliko su ovakvi sadržaji potrebni u školama. Čestitamo svim školama na učestvovanju, a posebno učenicima O.Š. Srdoči na osvojenoj nagradi! Sa velikim veseljem nastavljamo ovu saradnju, koja je zaista primer održivog projekta koji ostavlja dugoročne pozitivne tragove u društvu i životnoj sredini, poručila je Marina Dijaković, rukovodilac Sektora Corporate Affairs-a Lidla Hrvatska.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Lidl Hrvatska