Summi1
Summit2

Holandija: Heineken ulaže 45 miliona evra u novi R&D centar

AKTUELNO

Svet

13.06.2025

Heineken je otvorio novi globalni istraživačko-razvojni centar površine 8.800 kvadratnih metara u Zoeterwoudeu, Holandija.

Centar, vredan 45 miliona evra, ključni je deo globalne R&D mreže, strategije rasta i inovacija Heinekena, navodi se u saopštenju kompanije.

Heineken je pionirska pivarska kompanija na svetu. Inovacija je u srcu onoga što jesmo. Od stvaranja naše prepoznatljive A-kvasne kulture u 19. veku, do razvoja Heineken-a 0.0, smelo istražujemo nove ideje kako bismo stvorili legendarna pića, brendove i iskustva koja oduševljavaju potrošače i drže nas u prednosti. Otvaranjem centra u Zoeterwoudeu, otvaramo novo poglavlje u našoj pionirskoj zaostavštini koje će oblikovati budućnost ove kategorije. Kao vitalni deo naše EverGreen strategije, ovaj centar nam omogućava da inoviramo brže i pametnije, pomažući nam da stvorimo prepoznatljiva piva i napitke, unapredimo procese proizvodnje i smanjimo uticaj na planetu. On nas približava našim ciljevima iz Brew a Better World 2030 i predstavlja ponosnu izjavu naše posvećenosti Holandiji, rekao je Dolf van den Brink, izvršni direktor kompanije Heineken.

Ovaj Centar povezuje našu pionirsku pivarsku zaostavštinu sa najboljim što moderna nauka može da ponudi. Imenovan po Dr. Henry Pierre Heinekenu, prvom nasledniku osnivača Heineken-a, Gerarda Adriaana Heinekena, centar predstavlja i naučnu izvrsnost i smelo razmišljanje. Od fermentacionih tehnika sledeće generacije do unapređenja ambalaže, inoviramo kroz ceo lanac vrednosti u proizvodnji piva. Svaki novi proizvod razvijen ovde ima za cilj da postane deo buduće kulture konzumiranja, stvarajući nove rituale, a ostajući veran onome što pivo čini društvenim i prijatnim, dodao je Hubert te Braake, direktor istraživanja i razvoja u Heinekenu.

Istraživanja u centru fokusirana su na unapređenje tehnika proizvodnje piva i razvoj novih piva i napitaka koji odgovaraju promenljivim potrošačkim trendovima.

Te inovacije, kako ističu iz kompanije, mogu uključivati sledeću generaciju Heineken 0.0 piva, novo premijum lager pivo, kao i opcije izvan kategorije piva.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Heineken