Ovde smo da potvrdimo našu posvećenost Meksiku. Sa velikim ponosom delimo našu nameru da investiramo 2,7 milijardi dolara počevši od ove godine pa sve do 2028, sa vizijom fokusiranom na rast, inovacije, održivost i nezaboravna iskustva, rekao je Bonaclocha.
Investicija obuhvata novu pivaru, koja će biti smeštena u opštini Kanasín u Yucatánu, a koja će generisati više od 2.500 direktnih i indirektnih radnih mesta i omogućiti Heinekenu efikasnije i održivije snabdevanje, navodi se u saopštenju kompanije.
U pogledu održivosti, kompanija će nastaviti da ulaže u inovativne projekte vođene globalnom strategijom "Brindar Un Mundo Mejor" fokusiranom na tri stuba: ekološki stub, društveni stub i pametnu potrošnju.
Dodatno, kompanija je najavila ulaganja u kreiranje iskustava za potrošače, kao što je njihovo globalno sponzorstvo sa Formulom 1, jačajući poruke pametne potrošnje kroz kampanje velikog dometa, poput “Cuando manejes nunca tomes”, kao i njihovo prisustvo na festivalima poput EDC, Tecate Pa’l Norte i na drugim kulturno-sportskim događajima.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Heineken