Kao iz kompanije objašnjavaju, ova odluka predstavlja izraz dugoročne posvećenosti kompanije Lidl Srbija očuvanju kupovne moći građana i zaštiti porodičnih budžeta.
Hleb je namirnica koja je deo svakodnevne kupovine i verujemo da odluka o tome da se cena belog hleba ne povećava predstavlja ne samo finansijsku, već i simboličnu poruku kompanije da smo tu za naše potrošače svakoga dana, da ispunimo obećanje dato još prilikom ulaska na tržište Srbije. Poslovnu strategiju koja potrošačima garantuje najbolji odnos cene i kvaliteta, bez obzira na tržišne okolnosti, Lidl će i ubuduće dosledno slediti, nudeći kupcima najpovoljniju potrpšačku korpu proizvoda uporednog kvaliteta, poručila je rukovodilac sektora Corporate Affairs u Lidlu Srbija Marija Kojčić.
Podsećamo, Vlada Republike Srbije usvojila je ranije odluku o prestanku važenja uredbe o ograničenju visine cena osnovnih životnih namirnica, kao i korekcije uredbe o obaveznoj proizvodnji i prometu hleba od brašna T-500, kojom je cena hleba „sava“ sa 59 korigovana na 62 dinara.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Lidl Srbija