Summi1
Summit2

Hrvatska: Ledo plus predstavio novu proizvodnu liniju za King sladoled

INVESTICIJE

Region

08.07.2025

Ledo plus je završio još jednu fazu modernizacije svog proizvodnog pogona u Zagrebu predstavljanjem nove linije za sladoled King, vredne 4,2 miliona evra. Reč je o investiciji koja predstavlja važan tehnološki iskorak u jačanju kapaciteta i konkurentnosti kompanije na regionalnom nivou, otvarajući dodatne prilike za rast izvoza na inostranim tržištima.

U fabrički pogon u Zagrebu ukupno je investirano 21 milion evra u modernizaciju proizvodnih kapaciteta, automatizaciju i sigurnost proizvodnje, uključujući novu rashladnu opremu i robotske sisteme za pakovanje. Investicija je deo šireg ciklusa ulaganja u lanac snabdevanja Ledo plus, ukupno vrednog 43 miliona evra, započetog nakon što je Ledo 2021. postao deo Nomad Foods-a, a koji osim već spomenutih ulaganja, uključuje ulaganja i u nove rashladne uređaje, kamione i IT infrastrukturu.

Nomad Foods ostaje predan ispunjavanju želja potrošača, nudeći ukusne, kvalitetne i inovativne smrznute proizvode. Kroz kontinuirana ulaganja u naš proizvodni pogon u Zagrebu, s ponosom širimo našu ponudu i prisutnost na području Adriatik regiona, oslanjajući se na snagu i prepoznatljivost legendarnog brenda Ledo, izjavio je Stefan Descheemaeker, glavni izvršni direktor Nomad Foods-a. 

Nova linija koristi najmoderniju ekstruzijsku tehnologiju koja omogućuje precizno oblikovanje i rezanje sladoleda različitih formata, uz potpuno automatizovano pakovanje za pojedinačna i višestruka pakovanja. Kapacitet nove proizvodne linije doseže do 16.000 jedinica na sat, a u kombinaciji s već prethodno postojećom proizvodnom linijom omogućava povećanja kapaciteta proizvodnje King sladoleda na štapiću za više od 200%. 

Eduardo Bachiega, glavni direktor lanca snabdevanja u kompaniji, izjavio je: Kontinuirano ulaganje u našu zagrebačku fabriku predstavlja važan iskorak za Ledo plus. Nova proizvodna linija, opremljena najmodernijom tehnologijom, omogućuje nam godišnju proizvodnju do 90 miliona King sladoleda na štapiću – uz vrhunsku preciznost, fleksibilnost i kvalitet, što naši potrošači očekuju od nas. Ulaganje od 4,2 miliona evra u ovu liniju najveće je pojedinačno ulaganje u bilo kojoj od naših fabrika na 22 evropska tržišta, što jasno potvrđuje našu predanost inovacijama, kvalitetu i održivom rastu u Hrvatskoj. Time dodatno jačamo kapacitete da odgovorimo na sve veće potrebe tržišta te učvršćujemo vodeću poziciju u segmentu zamrznute hrane.

Finalizacija ciklusa ulaganja poklapa se i s 30. godišnjicom sladoleda King. Izvorno poznat po klasičnoj kombinaciji vanile i čokoladne glazure, King je 2000. godine revolucionirao kategoriju lansiranjem King Double-a, odnosno prvog sladoleda s višeslojnim prelivima. 

King je etablirani brend sa snažnom međunarodnom prepoznatljivošću i značajnim uticajem u našem regionu. Nova proizvodna linija znatno povećava našu konkurentnost kako na domaćem, tako i na stranom tržištu, podržavajući jasnu strategiju rasta izvoza i jačanja tržišne prisutnosti na međunarodnom nivou, rekao je Ivan Babić, glavni direktor za Adriatic tržište u Nomad Foods-u.