Maloprodajna divizija prehrambene robe generisala je prodaju u vrednosti od 3,1 milijarde evra, što predstavlja blagi pad od 0,3% u poređenju sa prvom polovinom 2024. godine, prenosi ESM Magazine.
Od tog iznosa, prodaja prehrambenih proizvoda u prodavnicama K Group i neprehrambena prodaja iznosile su 2,6 milijardi evra, dok je divizija Kespro ostvarila 582,4 miliona evra, što predstavlja padove od 0,2%, odnosno 0,4%.
Kompanija je u junu 2025. godine izvestila o rastu prodaje od 6,7%, dostigavši 1,1 milijardu evra, dok je prodaja u prehrambenoj diviziji zabeležila pad od 0,3%, na 534,2 miliona evra.
Divizija Kespro zabeležila je rast od 2,6%, na 97,2 miliona evra.
Prodaja u K Group prehrambenim prodavnicama pala je za 1,0%, dok je prodaja u okviru neprehrambene robe i specijalizovanih proizvoda u K-Citymarket prodavnicama takođe zabeležila pad.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Kesko