Summi1
Summit2

Kina: M&M’s pokreće novu brend platformu "Zabavnije je zajedno"

AKTUELNO

Marketing

21.07.2025

M&M's, brend kompanije Mars, i agencija BBDO Kina, pokrenuli su novu kampanju u Kini pod nazivom “It’s More Fun Together” ( "Zabavnije je zajedno").

Naime, M&M's se udružio sa agencijom BBDO kako bi predstavili novi ukus, lansirajući globalnu platformu brenda “It’s More Fun Together” na kineskom tržištu.

Za samo deset dana kampanja je eksplodirala na platformi Douyin – zabeleživši čak 310 miliona pregleda, više od 90.000 objava sa AI stikerima, i masovno angažovanje potrošača, prenosi Little Black Book.

Inspirisana rastućom “partner kulturom” u Kini, kampanja istražuje kako mladi potrošači sve više teže zajedničkim, radosnim iskustvima – bilo da je reč o hrani, putovanjima ili digitalnom životu. 

Središnji element kampanje je razigrani foto filter sa kultnim M&M’s likovima, kao i prvi AI filter na Douyin platformi, koji omogućava korisnicima da se “obuku” sa M&M’s likovima.

Priredila: InStore redakcija
Foto: M&M's/Mars