Summi1
Summit2

Južna Afrika: Johnnie Walker nakon 100 godina prestaje da hoda uz važnu poruku

AKTUELNO

Marketing

21.07.2025

Brend kompanije Diageo je u junu, povodom obeležavanja Meseca mentalnog zdravlja muškaraca, lansirao kampanju "Rest Powers Progress".

Centar kampanje, razvijene u saradnji sa agencijom ​TBWA\Hunt Lascaris, jeste ikonična hodajuća figura, koju je osmislio ilustrator Tom Browne i koja već 117 godina predstavlja simbol napretka, u skladu sa sloganom Johnnie Walker brenda "Keep Walking".

Naime, ova figura je, povodom Meseca mentalnog zdravlja muškaraca, učinila nešto što nikada ranije nije - sela je, sa ciljem da podstakne muškarce da preispitaju šta napredak zaista znači, uz slogan "Rest Powers Progress" ("Odmor pokreće napredak").

Napredak nije samo kada se dostigne neki cilj ili prekretnica. On se takođe odnosi na očuvanje unutrašnjeg mira, dodir sa sobom i vreme za "reset". Ova kampanja podseća ljude da pravi napredak uključuje i odmor, objašnjava Carl Willoughby, kreativni direktor u agenciji TBWA\Hunt Lascaris.

Kampanja je realizovana tokom juna putem bilborda širom Johanesburga, kao i na društvenim mrežama Johnnie Walker-a.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Johnnie Walker