Na 92. izdanju sajma, održanom od 17. do 22. maja, stručni žiri nagradio je Vitaliu za njenu doslednu inovativnost, bogat ukus i upečatljivu vizuelnu estetiku.
Novosadski sajam važi za jedan od najznačajnijih događaja u agroindustriji regiona, gde se svake godine predstavljaju najnovija dostignuća, tehnologije i brendovi koji menjaju način na koji razmišljamo o ishrani. Ove nagrade dodatno potvrđuju poziciju Vitalie kao pionira u zdravoj ishrani – ne samo u Severnoj Makedoniji, već i širom regiona, poručuju iz kompanije.
Nagrađeni proizvodi za kvalitet:
- Granola musli bez dodatog šećera sa crnom čokoladom i lešnikom (300g)
- Granola bar bez dodatog šećera sa kakao kremom (23g)
- Proteinski bar Dupla čokolada (45g)
- Proteinska granola Kokos & badem (60g / 300g)
- Probiotski kolačić sa crnom čokoladom i lešnikom (55g)
Nagrade za dizajn:
- Happy Little Adventures – dečija linija
- Choco Crunch Muesli (250g)
- Coconut Bite (25g)
Posebnu zlatnu nagradu za dizajn osvojio je Vlado Spasov, glavni dizajner i član marketinškog tima Vitalie, koji stoji iza vizuelnog identiteta linije Happy Little Adventures.
Spisak svih nagrađenih proizvoda i kompanija može se pronaći na linku.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Vitalia