Bruto marža u drugom kvartalu iznosila je 32,5%, što je povećanje od 3,3% u poređenju sa istim periodom prethodne godine, saopšteno je iz kompanije.
Bruto profit kompanije u ovom periodu iznosio je 67,6 miliona dolara, u poređenju sa 59 miliona dolara godinu dana ranije.
Prilagođeni EBITDA gubitak u drugom kvartalu iznosio je 3,6 miliona dolara, što je poboljšanje od 7,4 miliona dolara u poređenju sa istim periodom prethodne godine.
Prihodi u segmentu Evropa i međunarodna tržišta povećani su za 12,7 miliona dolara, odnosno 12%, na 118,2 miliona dolara.
Prihodi u Severnoj Americi pali su za 6,8% na 63,2 miliona, dok su prihodi Velikoj Kini bili manji za 6,4%. Kompanija je započela strateški pregled svog poslovanja u ovoj oblasti, u okviru kog će razmotriti niz opcija, uključujući moguće izdvajanje segmenta Velike Kine, sa ciljem ubrzanja rasta i maksimizacije vrednosti poslovanja.
U prvoj polovini godine postigli smo dobar napredak po pitanju naših prioriteta za 2025. Nastavljamo da unapređujemo efikasnost troškova u našem lancu snabdevanja i strukturi režijskih troškova, a naša disciplinovana realizacija strategije rasta donela je uspeh u našem segmentu Evropa i međunarodna tržišta, gde vidimo pozitivan zamah u prihodima. Svi ovi koraci usmereni su ka našem cilju stalnog unapređenja profitabilnosti. Nastavljamo da sprovodimo dodatne mere štednje kako bismo ostali na pravom putu da ispunimo našu obavezu u vezi sa profitabilnošću, poručio je Jean-Christophe Flatin, izvršni direktor Oatly grupe.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Oatly