U okviru ovog projekta, inovativne nalepnice će zameniti plastične omotače na oko 1,8 miliona Cadbury Crunchie pakovanja od četiri čokoladice koja se prodaju u Tesco prodavnicama, prenosi Grocery Gazette.
Osim toga, nalepnica sadrži i QR kod za povratne informacije potrošača, kao i informacije o nutritivnim vrednostima i novom dizajnu ambalaže.
Oduševljeni smo što možemo da najavimo ovo testiranje Cadbury Crunchie multipakovanja u Velikoj Britaniji, kojim se smanjuje upotreba spoljne plastike za 60%. Smanjenje naše ambalaže i upotrebe nove plastike ključni su stubovi naše globalne strategije "Pack Light and Right", a znamo da je održivija ambalaža važna briga naših potrošača, zbog čega tražimo njihove dragocene povratne informacije o ovom testiranju, rekla je Joanna Dias, rukovodilac za održivost u kompaniji Mondelēz UK.
Kao deo našeg Planet Plan-a, Tesco je posvećen smanjenju svog ambalažnog otiska i saradnji sa dobavljačima kako bi se procenila pogodnost njihove ambalaže. Ovo testiranje kompanije Mondelēz International ima potencijal da pokrene promene u kategoriji čokolade, istovremeno podržavajući našu misiju eliminisanja nepotrebnog ambalažnog otpada, dodao je James Bull, direktor odeljenja za ambalažu u Tesco-u.
Podsetimo, kompanija Mondelēz International je nedavno saopštila da će Cadbury čokolade za deljenje, uključujući Cadbury Dairy Milk, Cadbury Fruit & Nut i druge, biti pakovane u ambalažu sa 80% sertifikovanog recikliranog materijala. Novu ambalažu će dobiti oko 300 miliona čokolada godišnje, čime će kompanija ponovo iskoristiti oko 600 tona plastike.
Prelazak na novu ambalažu je već započeo, a cilj je da sve Cadbury čokoladice za deljenje koje se proizvode i prodaju u Ujedinjenom Kraljevstvu i Irskoj budu upakovane u novi reciklirani materijal do kraja 2025. godine.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Mondelēz International