Summi1
Summit2

SAD: Doritos lansira limitirano izdanje "Stranger Things" čipsa

AKTUELNO

Marketing

18.09.2025

Brend kompanije PepsiCo je lansirao ograničeno izdanje Black Garlic Dip i party pakovanja čipsa insipirisanih serijom "Stranger Things".

Osim Doritos proizvoda, "Stranger Things" dizajni pakovanja biće dostupni i u okviru Walkers Snacks brendova – Monster Munch, Wotsits, Quavers i Squares.

Dizajni će prikazivati likove fanova i vizuale iz fiktivnog "Upside Down" sveta, u susret poslednjoj sezoni ove serije, prenosi Talking Retail.

Ova saradnja deluje kao pun krug i ne možemo da budemo uzbuđeniji. Doritos se pojavio u prethodnim epizodama serije, tako da je oživljavanje ovog prirodnog partnerstva između serije i naših brendova pre njenog završetka bilo obavezno. Sa našim party pakovanjima i hrabrim Black Garlic Dip-om, spremni smo da budemo najzanimljivije iskustvo grickanja pred Noć veštica i uoči nove sezone. Korišćenjem globalne popularnosti serije "Stranger Things" i rastuće potražnje za proizvodima inspirisanim Noći veštica i limitiranim izdanjima proizvoda, pomažemo trgovcima da podstaknu sezonsku prodaju i povećaju angažovanje kupaca, rekao je Rob Pothier, marketing direktor u Doritosu.

Partnerstvo će biti podržano velikom multimedijalnom marketinškom kampanjom, uključujući POS materijale za vidljivost u prodavnicama, digitalne sadržaje, OOH, društvene mreže, saradnju sa influenserima i PR.

Limitirano izdanje biće dostupno u maloprodajnim, impulsnim i veleprodajnim kanalima od septembra do kraja novembra.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Doritos