Kategorija zamrznutih svežih proizvoda već godinama beleži rast - prema istraživačkoj agenciji Nielsen, promet zamrznutih svežih proizvoda u Holandiji porastao je 2024. godine za 5%, a 2025. čak za 7%. U Jumbo prodavnicama je takođe zabeležen rast prodaje ovih proizvoda, a posebno su popularni gotovi zamrznuti obroci.
Kako bi ponudila još više izbora i praktičnosti, kao i inspirisala kupce da pripremaju obroke sa zamrznutim svežim proizvodima tokom celog dana, kompanija uvodi potpuno obnovljen odeljak zamrznutih proizvoda u svih svojih 732 prodavnica.
Mnogi kupci žele ponekad da isprobaju nešto novo, a Jumbo im u tome pomaže novom organizacijom odeljenja zamrznutih proizvoda, navode iz kompanije.
Kako objašnjavaju, odeljak je sada podeljen na različite trenutke konzumacije i teme kao što su doručak, ručak, uživanje i druženje.
Osim nove postavke, asortiman je proširen sa više od 100 novih proizvoda, raspoređenih po prepoznatljivim trenucima konzumacije i temama kao što su doručak, obrok, uživanje i druženje, među kojima je i 16 zamrznutih gotovih jela brenda Jumbo’s.
Asortiman se kreće od italijanskih klasika do svetskih ukusa kao što su azijski kimchi pirinač i meksička pulled beef jela, pri čemu sva jela sadrže najmanje 140 grama povrća.
Priredila: InStore redakcija
Foto: InStore

