
U nastavku, donosimo fragmente, a kompletne analize možete pronaći u novembarskom broju:
- Mediana: Uvek je zanimljivo za jednu kategoriju proizvoda videti i relativno učešće velikih i umerenih konzumenata, odnosno svih onih koji su viršle konzumirali jednom nedeljno i češće. Najveći procenat velikih i umerenih konzumenata viršli je u BiH (31,8%), dok je najmanji procenat velikih i umerenih konzumenata viršli u Sloveniji (14,2%). Postoji približno 2,8 miliona ljudi na ova četiri tržišta koji su konzumirali ovu kategoriju jednom nedeljno i češće.
- YouGov: Tokom posmatranog perioda, od marta do avgusta 2025. godine, viršle je barem jednom kupilo 62% domaćinstava, pri čemu prosečna učestalost kupovine iznosi 4,6 puta. Kobasice su manje rasprostranjena kategorija – njihova penetracija iznosi 51%, dok se u proseku kupe 3,6 puta. Ukoliko se ove dve kategorije uporede po količini koju generišu rinfuzni proizvodi (proizvodi na meru), uočava se znatna razlika - u kategoriji viršli, količinsko učešće rinfuza iznosi 19%, dok u kategoriji kobasica, rinfuz čini 73%.
Pročitajte i stalne rubrike: vesti, distribucija i logistika, ljudski resursi, biznis transferi, inmarketing, analize, trendovi, istraživanja
Budite deo novembarskog izdanja InStore magazina!

Modeli učešća se mogu prilagoditi vašim ciljevima i potrebama:
✔ magazin InStore Srbija 8.000 primalaca mesečno
✔ www.instore.rs - 25.000+ korisnika mesečno
✔ LinkedIn 31.000+ pratilaca
✔ nedeljni newsletter 7.000+ adresa
Kontakt:
Bojan Đurović
E-mail: bojan@instore.rs
Telefon: +381 63 345-810
Mirjana Ivanković
E-mail: mirjana@instore.rs
Telefon: +381 69 112-2460
Dejan Novosel
E-mail: dejan@instore.rs
Telefon: +381 63 104-1498

