Krajem septembra 2025. mreža je brojala 2.933 prodavnice, što je 361 više nego godinu dana ranije, pri čemu je samo u trećem kvartalu otvoreno 98 novih prodavnica.
Ukupna prodajna površina prodavnica, zaključno sa septembrom, iznosila je 1,2 miliona kvadratnih metara, što je 14,3% više nego godinu ranije.
Kapitalna ulaganja namenjena razvoju kompanije, namenjena uglavnom širenju mreže, razvoju logističke baze i povećanju proizvodnih kapaciteta mesne fabrike Agro-Rydzyna, iznosila su 1,58 milijardi zlota (0,36 milijardi evra), što je rast od 34% u odnosu na isti period godinu dana ranije.
Čak 41% prihoda dolazilo je od prodaje svežih proizvoda, posebno voća i povrća, hleba i svežeg mesa, navodi se u saopštenju kompanije.
Stopa rasta like-for-like prodaje u prvih devet meseci, koja obuhvata prodavnice otvorene najmanje godinu dana, iznosila je 4,7%.
Prihod Dino mreže u trećem kvartalu 2025. iznosio je 8,8 milijardi zlota (2,02 milijarde evra), što je rast od 15,2% u odnosu na treći kvartal 2024. godine, dok je LfL prodaja porasla za 4,4%.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Dino

