Reklame Grand kafe godinama unazad su prepoznatljive, drugačije, prenose i nose duh zajedništva, toplinu, posebnu radost i emociju dok muzička tema prenosi i pojačava emocije i ostaje jedan od zaštitnih znakova brenda, navode iz ove kompanije.
Ovu vanvremensku melodiju koja ukrašava reklamne poruke Grand kafe, čineći je prepoznatljivom u odnosu na sve druge, komponovao je kompozitor Rade Radivojević još davne 2002. godine za potrebe javnog izvlačenja dobitnika nagrada u velikoj nagradnoj igri Grand kafe. Od teme koja je trebalo da ulepša jedno posebno veče, Grand muzička tema je postala numera koja je od tog trenutka prisutna u svakoj reklamnoj kampanji Grand kafe već gotovo 20 godina.
Kompozitoru numere uručeno je prestižno priznanje, nagrada za životno delo „Darko Kraljić“. Tradicionalni svečani koncert u čast dobitnika održan je na velikoj sceni dvorane Narodnog pozorišta, a među izvođenim numerama je i čuvena muzička tema koju je Radivojević komponovao za Grand kafu.
Uručujući zahvalnicu cenjenom kompozitoru, u ime kompanije, direktor marketinga Grand kafe, Zoran Golub, rekao je: Bezvremenost ove numere je nešto što me zadivljuje, jer nam ujedno i pokazuje da jednostavnost i klasika nikada ne izlaze iz mode i savršeno se uklapaju u moderan i savremen način života. Muzika svojim univerzalnim jezikom dodiruje svakog čoveka, bez obzira na jezik kojim govori, njegovo kulturno nasleđe, životne navike, koliko god da smo dugačiji, sve nas spaja muzika. Čast je i zadovoljstvo da ovako maestralno stvorena numera doprinosi imidžu i prepoznatljivosti našeg brenda. Ovom prilikom želim da se zahvalim gospodinu Radivojeviću što je učinio da Grand kafa, pored jedinstvenog mirisa i ukusa, ima i zvuk.
Izvor: InStore
Foto: Grand kafa