Nova komunikacija tako za cilj ima pozicioniranje Studenca kao prvog izbora prodavnice manjih formata u kojoj kupci mogu da pronađu sve što im treba, od sitnih dnevnih potrepština do artikala za posebne i njima važne prilike.
Naši kupci, naši proizvodi i naše poslovanje veoma su nam važni, a nova komunikacija upravo to stavlja u središte. Pozicioniramo se kao mali, pristupačni, praktični i upravo ono što kupcima treba nadohvat ruke, poručila je Nina Mimica, direktorka marketinga kompanije Studenac.
Kako kažu iz kompanije, pripremajući novu komunikaciju, pratili su rast i strateške ciljeve kompanije, pomno analizirali tržište i konkurenciju, ali i posmatrali i osluškivali svoje kupce. U skladu sa svim saznanjima, u Studencu su definisali novi pristup kako bi utvrdili svoju željenu tržišnu poziciju, povećali vidljivost brenda i osnažili komunikaciju te tako podržali svoje poslovne ciljeve i podigli iskustvo kupovine na novi nivo, a iz kompanije poručuju kako nastavljaju da prate trendove u ponašanju kupaca i prilagođavaju dinamici i budućim zahtevima i kupaca i samog tržišta.
Komunikacija je praćena i živopisnim reklamnim spotovima, nastalima u saradnji s kreativnom agencijom Futura DDB. Takođe, projekat uključuje i pojačanu pripadajuću komunikaciju na svim kanalima, uključujući društvene mreže, ali i posebne inicijative.