Sam eksperiment datira još od početka 2021. godine, kada je YouTube odlučio da sakrije prikaz broja dislajkova. Eksperiment je prošao dobro i sada se širi na globalnom nivou.
Dislajk dugme neće nestati, ali javnost neće imati uvid u broj dislajkova ispod videozapisa. Samo kreator video sadržaja imaće pristup ovim informacijama u YouTube Studio, piše PC Chip.
U sklopu ovog eksperimenta korisnici su i dalje mogli da vide i koriste dugme "ne sviđa mi se". Međutim, budući da im broj nije bio vidljiv, otkrili smo da je manja verovatnoća da će ciljati "dugme za nesviđanje" videozapisa kako bi povećali broj. Ukratko, podaci našeg eksperimenta pokazali su smanjenje učestalosti napada nesviđanja. Takođe, čuli smo iskustvo manjih autora i onih koji tek počinju da su nepravedno ciljani takvim ponašanjem — a naš je eksperiment potvrdio da se to događa u većem udelu na manjim kanalima. Na temelju onoga što smo saznali, broj nesviđanja činimo privatnim na celom YouTubeu, ali gumb ne sviđa mi se neće nestati. Ova promena počeće se postupno uvoditi od danas, stoji u službenom postu na YouTube blogu, a prenosi Poslovni.hr.