Summi1
Summit2

Tijana Koprivica iz Delta Holdinga dobitnica Mark Awards priznanja

NAGRADE

Marketing

08.11.2021

Tijana Koprivica, Chief Business Sustainability Officer, Delta Holding dobitnica je Mark Awards priznanja u kategoriji CSR Manager of the Year

U kojoj meri brendovi kroz svoju komunikaciju imaju uticaj na menjanje kulture nekog podneblja i navika potrošača?

Komunikacija brendova ima veliki potencijal da utiče na svest društva u smeru uspostavljanja normi ponašanja koje doprinose održivosti zajednice. Čak i Ujedinjene nacije vide kompanije kao najznačajnijeg aktera u ostvarenju Ciljeva održivog razvoja. Kompanije raspolažu materijalnim resursima, ali i najnovijim tehnologijama i znanjem kojim unapređuju svoje poslovanje, ali i doprinose razvoju zajednice u kojoj posluju. Kroz kampanje, koje imaju za cilj da probude svest o tome koliko je važno poštovanje različitosti, radnih prava, uvažavanje dobavljača, kupaca, prenošenje znanja, koliko je bitna briga o životnoj sredini i društvu, ove vrednosti prenose se i na ostale članove zajednice. Čini ih svesnijim i pruža im mogućnost da i oni u svojim kompanijama ili domaćinstvu pokažu društvenu odgovornost.

Da li će formula u budućnosti glasiti - održiv = odgovoran = snažan brend? Zašto?

U potpunosti se slažem sa tim. Sve je više osvešćenih građana kojima je veoma stalo da kompanija primenjuje principe održivog poslovanja i javno zagovara poštovanje ljudskih i radnih prava, odgovorno odnos prema poslovnim partnerima, borbu protiv korupcije, očuvanje životne sredine i pomoć marginalizovanim grupama stanovništva. Ti građani su sadašnji ili budući zaposleni, potrošači, poslovni partneri, bez kojih nema razvoja biznisa.

Zašto je značajno volontiranje i uključivanje zaposlenih u CSR projekte kompanije?

Zaposleni se osećaju dobro kada im se pruži mogućnost da pomognu sugrađanima kojima je pomoć potrebna ili da učine nešto korisno za životnu sredinu. Svaki dobar čovek ima tu potrebu, a ako kompanija omogući njeno zadovoljenje dobija i lojalnog i zadovoljnog zaposlenog. U Delti godinama unazad realizujemo projekat Treći roditelj kroz koji naši zaposleni imaju priliku da pomognu porodice koje su u riziku od razdvajanja. Više od 200 zaposlenih pomaže materijalno ove porodice, a Delta Fondacija finansira socijalne radnike koji ih obilaze i osnažuju. Osim toga, svake Nove godine zaposleni učestvuju u akciji Deda Mrazovi pomoćnici u kojoj spremaju paketiće za decu sa sela. Njihova radost je ogromna zbog mogućnosti da učešćem u ovim projektima doprinesu očuvanju porodica i sreći dece slabijeg materijalnog stanja.