Snimanje, u trajanju od tri dana, realizovano je na tri lokacije, a u filmu govori 15 direktora marketinga, direktora komunikacija i brend menadžera najuspešnijih brendova u Srbiji. Oni, kroz sedam ključnih tema, daju pregled od rađanja brenda, rasta i razvoja, transformacije i rebrendiranja, ali govore i o ex-YU brendovima, kao i o tome šta je svrhu brenda i koja je njegova budućnost.
U Srbiji, ali i u regionu, niko se do sada nije bavio brendovima kroz dokumentarni film. Smatrali smo da omiljeni brendovi potrošača u Srbiji zaslužuju da dobiju svoj prostor i da se ispriča priča o njihovom razvoju. Film "Kupili su vas zauvek" daje jedinstven pregled razvoja domaćih brendova, iz vizure ljudi koji te brendove stvaraju i grade svakoga dana. Ovaj film svedočastvo je o jednom vremenu i uspešnim brend pričama, ali je i video zapis koji ostavljamo u nasleđe budućim generacijama marketing stručnjaka u Srbiji, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač Marketing mreže i idejni tvorac filma.
Podsećamo da je Marketing mreža 2020. godine prvi put snimila prvi dugometražni dokumentarni film o razvoju advertising industrije u Srbiji, pod nazivom „Kreativni gen“. Film obuhvata period od 2008. do 2020. godine, a u njemu govori 15 direktora i kreativnih direktora agencija u Srbiji, koji kroz sedam ključnih tema daju pregled i retrospektivu razvoja advertisinga u našoj zemlji.
Ovaj dokumentarac je snimila Marketing mreža, u saradnji sa dme.video produkcijom. Vizuelno rešenje filma potpisuje agencija Ovation BBDO, a film su podržale kompanije Grand kafa, Atlantic Štark, Forma Ideale, Mercator-S i Delta Holding.
Izvor: InStore
Foto: Marketing mreža