AcademIAA je namenjena studentima, mladim „marketarima“ ili preduzetnicima koji imaju do 5 godina iskustva, a spremni su da se posvete ličnom usavršavanju.
Preko 30 predavača i panelista pojaviće se u okviru 6 modula: BIZNIS (koordinator: Marko Pešić, izvršni direktor, Ovation BBDO), DIGITAL (koordinator: Goran Jankuloski, Managing Partner, Žiška), INOVACIJE (koordinator: Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions), ISTRAŽIVANJE & ANALITIKA (koordinator: Dobrinka Vićentijević, Shopper Insights Director, EyeSee), KREATIVA (koordinator: Vladimir Ćosić, kreativni direktor, Represent System), MEDIJI (koordinator: Ana Mijajlović, Media Director, Havas Adriatic).
Privodimo kraju pripreme za ovogodišnju AcademIAA-u i bez obzira na to što je organizujemo šestu godinu zaredom, uzbuđenje je veliko. Definitivno, interesovanje za AcademIAA-u nikada nije bilo veće, zbog čega smo odlučili da produžimo prijavljivanje za tri dana. Okupili smo veliki broj eminentnih stručnjaka koji se pojavljuju u ulozi koordinatora modula i predavača, definisali važne i zanimljive teme za naše polaznike. Ovogodišnji program je „otvoren“ za sve zainteresovane (polaznici ove godine ne prolaze proces selekcije), a AcademIAA 2021 donosi jednu značajnu novinu – deo sadržaja namenjen je i onima koji imaju dugogodišnje iskustvo u struci. Reč je o modulu Inovacije, koji će biti održan 4. novembra, poručila je Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Srbija.
Sve informacije o programu nalaze se na zvaničnom sajtu.
izvor: InStore
foto: AcademIAA