Osim glavne nagrade, Udruženje za marketing Slovenije (DMS) je za 13 finalista, dodelilo nagrade u četiri kategorije.
Kompanija Atlantic Droga Kolinska je za projekat "Podpiramo lokalno – Posoška postrv/Argeta", osvojila glavnu nagradu, kao i prve dve nagrade u kategorijama "Odličen korak pred drugimi" i "Odličnost odgovornega delovanja & marketinška odličnost v izrednih razmerah".
Reč je o projektu u kojem je Atlantic Grupa otkupila pastrmku, koju ribogojilište Faronika iz Tolmina usred pandemije koronavirusa nije uspela da proda. Od kupljene ribe napravljen je novi ukus paštete Argeta i na taj način kompanija je podržala ponovno porektanje lokalne privrede. Priči se pridružio i trgovački lanac Mercator, koji se pobrinuo za ekskluzivnu distribuciju i prodaju. Oba partnera na projektu, Atlantic Grupa i Mercator, odrekli su se svog prihoda od prodaje.
Preostale nagrade dodeljene su Telekomu Slovenije za projekat "Odličnost uporabniške izkušnje" i NLB banci za projekat„"Strateška iniciativa osredotočenosti na stranke".