Ovogodišnji AcademIAA program biće održan u periodu od 21. oktobra do 2. decembra, a polaznici će svakog četvrtka od 18 do 21h imati priliku da slušaju predavanja i panele raspoređene u 6 modula.
Modul Biznis ove godine koordinira Marko Pešić, izvršni direktor agencije Ovation BBDO; Kreativu Vladimir Ćosić, kreativni direktor Represent Communications; Istraživanje i analitiku Dobrinka Vićentijević, Shopper Insights Director EyeSee; Digital Goran Jankuloski, Managing Partner Žiška; Medije Ana Mijajlović, Media Director Havas Adriatic; Inovacije Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions.
Organizator najavljuje da polaznike, kao i do sada, očekuje kvalitetan sadržaj (aktuelne i intrigantne teme, upoznavanje sa primerima iz prakse, saveti eminentnih stručnjaka na najvišim pozicijama u kompanijama, agencijama i medijima koji su svesni značaja ulaganja u znanje generacija koje dolaze).
AcademIAA se ponovo održava u onlajn formatu, a polaznici ni ove godine neće prolaziti proces selekcije (program je otvoren za „širu javnost“), međutim, ukoliko „akademci“ budu želeli da postanu vlasnici sertifikata o uspešno završenom programu, biće neophodno da učestvuju u rešavanju studije slučaja (10/11. decembra).
AcademIAA 2021 donosi jednu značajnu novinu – deo sadržaja namenjen je i onima koji imaju dugogodišnje iskustvo u struci. Reč je o modulu Inovacije, koji će biti održan 4. novembra.
Rok za rane prijave traje do 30. septembra, a obrazac za prijavu i sve informacije o programu dostupni su na zvaničnom AcademIAA sajtu.
izvor: InStore
foto: AcademIAA