Pod sloganom „XX Years of knowing DIRECTion”, gde XX predstavlja simbol za kolaboraciju i decenijska partnerstva, Direct Medija je rodjendan obeležila najpre sa zaposlenima, seniorima i mladim snagama iz Srbije i regiona. Proslavom na Dunavskom keju, pored reke, internacionalne i lokalne, Direct je poslao poruku o domaćem sa globalnim kvalitetom, o proticanju vremena i trajanju, o iskustvu i vitalnosti.
Za sve ove godine smo imali puno izazova i iskušenja, kalili smo se, ali smo iz svega izlazili jači. Istovremeno smo gradili ovo tržište. Mi, u stvari, imamo jako dobre temelje, jer smo odavno odlučili ne samo da pratimo trendove, već da ih postavljamo - takoreći smo uvek bili ispred vremena i celog tržišta. Ipak, najveći razlog zbog kojeg postojimo je trud i rad, snažan i veliki tim koji je stalno ulagao u svoje znanje, izjavila je Marija Matić, Strategy & Clients Director u Direct Mediji.
Digitalno okruženje na dnevnom nivou menja svet advertajzinga, što marketinške agencije često stavlja pred izazove kako oglasna poruka da stigne do potrošača i bude primećena. Međutim, iskustvo i znanje agencija u tehnologijama i ljudima biće onaj faktor koji pravi razliku, kažu u Directu.
U svetu danas postoji više od 25 milijardi povezanih uređaja što značajno otežava put od oglašivača do potrošača. Mi u Direct Mediji taj problem rešavamo kombinacijom umetnosti, nauke i tehnologije. Dve od pet najvećih tehnoloških kompanija na svetu je nastalo od prihoda koji ostvaruje industrija oglašavanja, a mi smo uložili veliki napor i od nedavno je vrlo slična tehnologija dostupna lokalnom tržištu, lokalnim medjima i oglašivačima. Nastavljamo da ulažemo u znanje, tehnologije i ljude, izjavio je Vladimir Aranđelović, Digital Director u Direct Mediji.
Digital sektor Direct Medije spada u najveće na tržištu. Nakon što je osnovala sektor za istraživanja, a onda i kreativni sektor, Direct Medija u svojim redovima ima i stručnjake za obradu podataka. Iako su tehnologije postale sastavni deo života, ljudski faktor ostaje presudan u odnosu agencije i klijenta.
Baš to poverenje u ekpsertizu je razlog zašto klijenti ostaju sa nama dugi niz godina. Odavno smo ušli u novi komunikacijsku eru, dobro znamo pravac kojim se krećemo i naši klijenti su sigurni sa nama na tom putu, izjavila je Ksenija Gačić, Account Planner u Direct Media United Solutions.
Godine 2001. kada je nastala, Direct Medija je bila prva ozbiljna medijska agencija u Srbiji i kao takva, pionir u trasiranju medijske oglašivačke industrije u regionu. Danas, kao deo United Medija grupe, posluje u osam zemalja regiona i sa 250 zaposlenih u kancelarijama i afilijacijama, pruža sve marketinške usluge na jednom mestu.
Izvor: InStore
Ilustracija/foto: Direct Media