„Pin-to-top“ opcija („Zakači na vrh“) za poruke koju je Viber uveo za poslovne četove omogućava korisnicima da ne propuste ključne informacije – time što mogu da zakače na vrh određenu poruku unutar konverzacije s brendom. Uz to, na raspolaganju je i takođe nedavno uvedena opcija da se na vrh zakači i ceo niz poruka („thread“) - odnosno deo razgovora - nalik na mogućnosti iz svakodnevnih konverzacija sa prijateljima.
Uz „Pin-to-Top“ opciju, svaka važna poruka uvek će biti pri ruci. Na primer, korisnik koji zakazuje test u laboratoriji ili rezerviše hotelsku sobu će imati brz pristup toj konkretnoj poruci sa detaljima zakazanog testa ili hotelske rezervacije.
Korisnici od sada mogu i da odgovaraju na konkretnu poruku unutar poslovnih konverzacija, što omogućuje i korisnicima i brendovima da bolje prate tok razgovora. Na primer, u aktivnoj konverzaciji sa radnjom u kojoj je kupac istovremeno poručio više stvari, on ili ona sada mogu da odgovore na konkrentu poruku i da se tako pobrinu da ništa nije pogrešno shvaćeno - i da nijedna porudžbina nije zaboravljena ili zaturena. Odgovor na konkretnu poruku u poslovnom četu funkcioniše na isti način kao u običnim privatnim ili grupnim četovima sa drugim korisnicima.
Prema statisici, 56% korisnika radije se dopisuje sa brendovima nego što ih zove. Viber nastavlja da pojednostavljuje komunikaciju korisnika sa brendovima, tako što uvodi nova poboljšanja u aplikaciji. Prethodno, Viber je predstavio i funkciju kojom je omogućeno korisnicima da sa brendovima dele fajlove, fotografije i snimke do 200 megabajta veličine. To je i brendovima omogućilo smisleniju i zgodniju komunikaciju sa korisnicima, i olakšalo im pružanje podrške korisnicima. Svi fajlovi koji se pošalju između brenda i korisnika zaštićeni su enkripcijom u tranzitu.
Izvor: InStore
Foto: Rakuten Viber