Vodeći logistički dobavljač pruža podršku ne samo pouzdanom isporukom u rastućoj industriji e-trgovine, već i savetovanjem firmi kako svoje online poslovanje da učine što uspešnijim. Kampanja pokazuje koliko je za globalnu trgovinu ključan segment e-trgovine i dočarava veliku brzinu kojom ta industrija raste
Pandemija je uveliko ubrzala ovaj razvoj i kompanije svih oblika i veličina moraju da znaju da se nose sa sve većom potražnjom putem interneta. Globalna logistička kompanija s dugogodišnjim iskustvom u e-trgovini i povezanim logističkim procesima „pomoći će svojim kupcima da budu ukorak s velikim brojem klikova”.
Pandemija je do te mere pokrenula digitalizaciju da smo u samo nekoliko meseci bili svedoci razvoju koji bi realno trajao gotovo jednu deceniju. Postojeće online trgovine su porasle, dok su maloprodajne trgovine bez online prisutnosti morale da biraju između brze digitalizacije i propasti. DHL kao logistički ekspert pomaže kompanijama kad je u pitanju rast i razvoj koji iz rasta proizlazi. Osim toga, mi imamo znanje i sposobnost da od svakog brenda stvorimo globalno ime već sutra. To činimo najpre putem brze dostave proizvoda iz e-trgovina što povećava kupovnu aktivnost i ojačava odanost kupaca, rekao je izvršni direktor DHL Expressa John Pearson.
E-trgovina nije samo deo DHL-ove korporativne poslovne strategije, već je, što je još važnije, postala ključni činilac rasta globalne trgovine. Kompanija prilagođava brzinu isporuke prema željama klijenata putem usluge DHL Express koju nudi u više od 220 zemalja i teritorija, te osim toga savetuje firme o online prisutnosti uz pomoć analize njihovih web-stranica. DHL se u dokumentu „Ultimativni B2B vodič za e-trgovinu - tradicija je out. Digitalizacija je in” opširno osvrće na fenomen rasta e-trgovine i opisuje prednosti i potencijal tog sektora u B2B prodaji.
Kampanja uključuje inovativno kreiran, zabavan i poučan TV spot koji privlaći pažnju korišćenjem različitih medijskih tehnika u kombinaciji s jedinstvenim glasom britanskog glumca Toma Hollandera, poznatog po ulozi u poznatom filmu Pirati s Kariba. Ritmična Hollanderova naracija približava istoriju ubrzanog rasta e-trgovine u poslednjih nekoliko godina. Zanimljivo je da se tokom celog spota naracija rimuje, opisujući početke e-trgovine još od vremena kad su prodavač i isporučilac s lakoćom pratili potražnju. Cilj TV-spota je da prikaže sposobnost DHL-a da pomogne kompanijama pri držanju koraka s velikom potražnjom i „brojem klikova”. Kampanja će se provoditi u više od 30 zemalja putem digitalnih kanala, banera i štampanih oglasa. Kreativni koncept stvorila je DHL-ova promotivna agencija 180Amsterdam.
Izvor: InStore
Foto: DHL