Nelt je, zajedno sa svojom kompanijom, Industrijom mesa Neoplanta, dobro istražio tržište podsaharske Afrike. Prepoznali smo prostor za razvoj novih proizvoda i uspeli da po veoma pristupačnoj ceni proizvedemo paštetu koja će biti po ukusu potrošača niže kupovne moći, sa specifičnim navikama u pogledu ishrane i ukusa prehrambenih proizvoda, izjavio je Saša Ćirić, menadžer marketinga i razvoja Neoplante.
On je dodao da su prilikom istraživanja novih ideja i projekata došli do zaključka o velikom potencijalu ove kategorije. Piteca predstavlja alternativu za biljne i druge namaze popularne u ishrani lokalnog stanovništva, pa je na taj način našla put na angolsko tržište.
Po ukusu lokalnog stanovništva, razvijena su tri različite vrste proizvoda: pileća pašteta, kao najzastupljeniji ukus paštete globalno, riblja pašteta, u skladu sa velikom zastupljenošću proizvoda od ribe na lokalnom tržištu i pileća pašteta sa piri piri začinom, izuzetno popularnim u Angoli. Potrošači su do sada najbolje prihvatili Piteca – PIRI PIRI paštetu, dok se i druge dve vrste, takođe, uspešno prodaju.
Kako iz Neoplante napominju, saradnja sa lokalnom agencijom dovela je i do primamljivog imena brenda „Piteca“, koje znači „Slasni (lokalni, domaći) zalogajčići”. Plan je da ovaj brend u budućnosti postane sinonim za namaze i da se na taj način što više približi potrošačima.
Izvor: InStore
Ilustracija: Neoplanta