Dodeljeno je ukupno 6 bronzanih, tri srebrna i jedan zlatni Effie. Prema rečima organizatora, srpskog ogranka IAA Srbija, ovogodišnje takmičenje se nije mnogo razlikovalo od pređašnjih, ni kada je broj prijava u pitanju (više od 40), a ni njihova struktura po kategorijama.
Žiri sastavljen od 45 stručnjaka u oblasti komunikacija nagradio je ovih deset kampanja:
-
ZLATNI EFFIE
Kategorija Internet i telekomunikacije
MAME, DOBRO DOŠLE NA SVET, A1 Srbija, agencija Leo Burnett (Belgrade)
-
SREBRNI EFFIE
Kategorija Beverages (Non-alcohol) - Carbonated Drinks
COCA-COLA OTKRIVA MISTERIJE SRBIJE!, The Coca-Cola Company, agencija McCann Beograd
-
Kategorija Social Good – Brands
SENIORI - IMAM MINUT, A1 Srbija, agencija Leo Burnett (Belgrade)
MAME, DOBRO DOŠLE NA SVET, A1 Srbija, agencija Leo Burnett (Belgrade)
-
GODINE SU BITNE, A1 Srbija, agencija Leo Burnett (Belgrade)
foto: EFFIE