Summi1
Summit2

BiH: Bingo grupacija preuzela marketinšku agenciju Via Media

POSLOVANJE

Marketing

07.04.2021

Bingo grupacija je sklopila dogovor o akviziciji s jednom od vodećih bosanskih marketinških agencija Via Media d.o.o., čime sarajevska agencija postaje njen sastavni deo. 

Ova akvizicija za nas je posebna, jer je prva ove vrste u našoj grupaciji i jedna od većih u regionalnoj komunikacijskoj i kreativnoj industriji. Via Media, poznata po kreativnosti i stručnosti, grupaciji donosi nove mogućnosti i snažnu podršku u razvoju marketinga, s ciljem još jačeg pozicioniranje na tržištu, uz ubrzani razvoj svih brendova u vlasništvu kompanije, izjavila je Ljiljana Kunosić, CEO Bingo, Tuzla.

Agencija će nastaviti da pruža usluge svim klijentima, iz već izgrađenog širokog portfolija, na lokalnom i međunarodnom nivou, koristeći isprobanu formulu koja kreativnost stavlja u službu postizanja izuzetnih poslovnih rezultata, saopšteno je iz kompanije.

Ispred nas je uzbudljivo, novo poglavlje u razvoju Via Medie, domaće agencije, s internacionalnim renomeom. Imamo veliki potencijal za kreiranje pozitivnih promena i inovacija na tržištu. Oduševljeni smo mogućnostima onoga što možemo postići zajedno, rekla je Vesna Beganović, partner i član uprave za strateški razvoj i inovacije, Via Media.

Partneri i osnivači agencije, Vesna Beganović i Berin Tuzlić, ostaju suvlasnici, dok poziciju CEO-a agencije preuzima Haris Mujanović.