Summi1
Summit2

LinkedIn uvažio zahtev - sada moguća i opcija "mama kod kuće"

AKTUELNO

Marketing

06.04.2021

Žene koje su privremeno prestale da rade zbog trudnoće i nege deteta već godinama traže od LinkedIn-a opciju da o tome mogu da obaveste svoje klijente, tako što će im ova opcija stajati u biografijama.

Konačno je došao i taj trenutak, pa je profesionalna društvena mreža u vlasništu Majkrosofta predstavila nekoliko novih naslova poslova, uključujući i “mama kod kuće”, kako bi roditeljima i ostalim starateljima sa punim radnim vremenom omogućila tačnije opise njihovog položaja.

LinkedIn je takođe uklonio zahtev da svaki nastavak – npr. “tata kod kuće” – mora da bude povezan sa kompanijom ili poslodavcem.

Ova društvena mreža nailazila je na brojne kritike zbog nedostatka fleksibilnosti kada su u pitanju žene koje trenutno ili u nekom momentu nisu mogle da rade. Više od 2,3 miliona žena je u proteklih godinu dana napustilo klasičan posao, jer je pandemija koronavirusa zatvorila škole i vrtiće.

Razlog zbog kojih se LinkedIn uglavnom kritikuje je što nema opcija koje bi ukazale da je neko bio ili je trenutno na porodiljskom odsustvu, bolovanju ili nekim drugim vrstama odsustva, poput trenutnog, zbog pandemije.

Na ove kritike reagovali su rukovodioci društvene mreže koji su naveli da već dugo rade na ovom problemu.

Iskreno sam saglasan da moramo da normalizujemo praznine između poslova kako bismo pomogli da se preoblikuju razgovori o zapošljavanju, kaže Bef Ainev, direktor inženjeringa za LinkedIn.

Prve promene već su najavljene, dok će se na sveobuhvatnijem rešenju raditi u narednim mesecima.

Jedan od planiranih promena omogućiće korisnicima da kreiraju praznine između zaposlenja za koje će moći da izaberu jedno od 10 različitih pauza.

Izvor: BIZlife
Foto: Pixabay