Originalne reklame Nikšićkog piva za kratko vreme osvojile su srca gledalaca. Neodoljivo šarmantni likovi zahvaljujući izazovu vremeplova proživljavaju kontrast života na planini i svega onoga što vek kasnije nudi budućnost, a istovremeno nas podsećaju i na zaboravljene reči koje u modernom kontekstu imaju sasvim drugi šmek, poručuju iz Apatinske pivare pod čijim krovom ovaj brend posluje.
Nakon nezaboravnih fora poput „sokoćala“ i „Viđi ove što u mjesto trče, a viđi Nikšićko“, u nastavku kampanje ponovo gledamo autentične likove, poznatu glumačku postavu iz ovog serijala. Aktere serijala i ovaj put „more“ vanvremenska pitanja, brige i teme, karakteristične za naše podneblje, a koja ponovo donose nezaboravan humor.
Vrativši se u vreme nastanka piva u Nikšiću, naši najpoznatiji pivari u novoj reklami zapitali su se kako bi stari Crnogorci pre više od veka reagovali na revolucionarnu ideju o česmi koja toči pivo, na male metalne buriće koji proizvode karakterističan zvuk: „kssssss“.
Takvo osveženje Nikšićko je donelo aktuelnom “Oduvijek moderno” kampanjom, koja odiše duhovitim situacijama i dijalozima. Tu su i potpuno nadrealni obrti, poput onog kad akterima nestane Nikšićkog piva i kao rešenje se pojavi: poručiti pivo mejlom!
Foto: Nikšićko pivo